Unik plattfisktur med Falken, resultat? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Unik plattfisktur med Falken, resultat?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Unik plattfisktur med Falken, resultat?

Minns ni denna tråden, som stängdes när turen var fulltecknad?

Jag känner en av de bokade deltagarna, som tyvärr bangade när det började närma sig. Därför vet jag inget, och ingen har rapporterat här hur det gick. Blev turen av eller blev ni inblåsta? Blev det nån fisk? Antagligen inte, eftersom det är så tyst...
    Fyra Gulp och en Rom & Cola
    Besök min fiskeblogg

Den blev inblåst tyvärr!

Vinden i detta land har varit jobbig den senaste tiden.

/K
    sigpic

Kommentera

En ny tur är på gång återkommer när jag har resultat från den.
      Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se

Kommentera

Det hör ju inte till vanligheterna att Falken blir inblåst! Nedan en bild från min enda tur med den hittills

Fyra Gulp och en Rom & Cola
        Besök min fiskeblogg

Kommentera

Ja, den blev inblåst. Men ett försök har gjorts av andra efter detta och det resulterade i 0! plattisar.....
          Det ska sägas att det i princip hade varit stiltje en vecka innan turen. Och faktiskt idag är ett gäng ute och testar en andra gång. Beroende på resultatet av den trippen så får vi se om vi ska ut lite senare i höst. 2 misslyckade turer och det blir nog svårt att få med folk...

Kommentera

Denna tur blev tydligen också inställd. Några fick förhinder i slutet

Kommentera

Lite skillnad på att pille-meta och att harva torsk.

Ursprungligen postat av Fis-Herman Visa inlägg
              Det hör ju inte till vanligheterna att Falken blir inblåst! Nedan en bild från min enda tur med den hittills

sigpic

Kommentera

Hej

Vi har 3 platser över till turen lördagen den 10 oktober. Först till kvarn, var beredd att betala omgående, 938 kr/pers. Skicka PM och skriv din mailadress om du är intresserad.

Kommentera

Plattfiske med Falken

Det har inte varit lätt det här med plattisfisket i Östersjön men jag är övertygad om att vi nån jä£@££ gång ska knäcka koden.Jag jobbar en del på Falken och har nog kännt Uffe i 20 år jag vet att han inte kommer att ge sig.Har även yrkesfiskat en del med falken och sett dassalocken med egna ögon både piggvar och rödspätta,så nog finns dom där alltid.Skrubba finns i mängder så man blir nästan förbannad när man ska ha dom ur garnen.Det gäller bara att knäcka kodenoch med så många duktiga fiskare som äker med oss så tror jag att detta snart sker.Kanske inte så mycket julpynt utan renare tackel med längre släp och pilktackel så att man håller liv i grejorna.Skaiallafall prova det på nästa tur jag jobbar.MVH k kork

Kommentera

Två kvar....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
                    0 svar
                    114 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mattiaslindahl  
                    Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
                    6 svar
                    274 visningar
                    0 gillar