Horngädda? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Horngädda?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av FireRaptor Visa inlägg
    Grymt fint horngäddefiske i Helsingborg idag! 21 st på lite drygt två timmar. Vi körde utan hulling på krokarna, det gick hur bra som helst ändå.

Kan bara hålla med Mattias. Har fiskat 1 timme varje dag fre-sön och tog runt 10-15 st om dan. Kan rekomendera norra piren i norra hamnen. Slipper trängslen där är i västhamnen och parapeten!

Kommentera

Ursprungligen postat av andershbg Visa inlägg
      Kan bara hålla med Mattias. Har fiskat 1 timme varje dag fre-sön och tog runt 10-15 st om dan. Kan rekomendera norra piren i norra hamnen. Slipper trängslen där är i västhamnen och parapeten!
      Hörru! Slå mig en signal om du vill ha lite sällskap. Det är inte alltid min polare har lust att hänga med. Jag fiskar helst 24/7, om det hade varit möjligt.

Norra piren i norra hamnen? Skickar ett PM till dig.

Kommentera

Grymt fint horngäddefiske i Helsingborg idag! 21 st på lite drygt två timmar. Vi körde utan hulling på krokarna, det gick hur bra som helst ändå.
        Hur dags fiskade du ungefär?

Kommentera

Ursprungligen postat av lethul Visa inlägg
          Hur dags fiskade du ungefär?
          Jag och polaren Patrik var nere från 16.50 till 19.20 ungefär. Du också?

Kommentera

Jag och polaren Patrik var nere från 16.50 till 19.20 ungefär. Du också?
            Hehe nää. Jag har bara 2-3 timamr fiske denna vecka och nästa vecka pga av tentor så jag försöker lista ut hur dags jag ska dra ut imorgon till Saltholmen/Göteborg och försöka få mig en eller två iallafall Lutar åt att jag åker ut mellan ca 9-12 så har jag fortfarande hela dagen att plugga sen. Hoppas de nappar så dags bara :p

Kommentera

Ursprungligen postat av lethul Visa inlägg
              Hehe nää. Jag har bara 2-3 timamr fiske denna vecka och nästa vecka pga av tentor så jag försöker lista ut hur dags jag ska dra ut imorgon till Saltholmen/Göteborg och försöka få mig en eller två iallafall Lutar åt att jag åker ut mellan ca 9-12 så har jag fortfarande hela dagen att plugga sen. Hoppas de nappar så dags bara :p
              Aha okej. Jag vet inte hur det är i Göteborg, det får någon annan svara på men jag upplever horngäddefisket bäst på morgonen 6-11 och på kvällen 16-19 ungefär.

God fiskelycka!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
              0 svar
              107 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Mattiaslindahl  
              Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
              6 svar
              251 visningar
              0 gillar