Bra detta tror jag: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=488419
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Stora Havskatterna kanske kommer tillbaks
Collapse
X
-
Stora Havskatterna kanske kommer tillbaks
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/Taggar: Ingen
-
Mycket bra gjort av dom ska bli intressant att följa detta.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Då och då får greenpeace till det, tyvärr tycker jag deras åsikter i en del andra frågor är klart tvivelaktiga, t.ex deras propagandakampanj mot GMOgrödor är extremt missledande och på vissa punkter uppenbara lögner..Den förste att gå Ad Hominem förlorar
Kommentera
-
Egentligen är det fruktansvärt sorgligt att sådana här metoder måste tas till.
Det med tanke på alla politiker som vi betalar med våra skattepengar, EU som motiverade sin tillkomst genom att lova skydd för miljön och att vi har ett s.k. Miljöparti. Alla har misslyckats med att ens komma i närheten av att skydda våra hav.
Verkligen sorgligt ...
Jag kommer i alla fall att fylla ut min voluntäransökan hos Greenpeace ikväll.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Brownie Visa inläggEgentligen är det fruktansvärt sorgligt att sådana här metoder måste tas till.
Det med tanke på alla politiker som vi betalar med våra skattepengar, EU som motiverade sin tillkomst genom att lova skydd för miljön och att vi har ett s.k. Miljöparti. Alla har misslyckats med att ens komma i närheten av att skydda våra hav.
Verkligen sorgligt ...
Jag kommer i alla fall att fylla ut min voluntäransökan hos Greenpeace ikväll.Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fis-Herman Visa inläggBra åtgärd!
Franska agenter kan ju sänka ett antal "Rainbow Warrior" på strategiska platser, så får vi bra vrakfiske så småningom. Går Rainbow Warrior på bensin eller diesel förresten?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
|
0 svar
106 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-08-04, 20:54 | ||
Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52