Unik plattfisketur - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Unik plattfisketur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ja, vi kan stänga tråden här. Turen kommer att bli av. Mer än många har hört av sig och de flesta kommer tyvärr att bli besvikna. Men går turen bra så kan ni ju räkna med att det blir fler sådana här turer i fortsättningen. Jag kommer att meddela er alla inom de kommande dagarna. Det kommer troligtvis bli ändrade tider för att få uppleva kvälls- eller morgonpasset ordentligt. Det tar nämligen 3 timmar att komma ut till fiskeplatsen.
    Hörs

Kommentera

Ursprungligen postat av mementomori Visa inlägg
      Ja, vi kan stänga tråden här. Turen kommer att bli av. Mer än många har hört av sig och de flesta kommer tyvärr att bli besvikna. Men går turen bra så kan ni ju räkna med att det blir fler sådana här turer i fortsättningen. Jag kommer att meddela er alla inom de kommande dagarna. Det kommer troligtvis bli ändrade tider för att få uppleva kvälls- eller morgonpasset ordentligt. Det tar nämligen 3 timmar att komma ut till fiskeplatsen.
      Hörs
      Det ser vi fram emot!

Kommentera

Jag stänger tråden på TS´s begäran, kommer bli kul att se hur detta slutar. Vill mementomori öppna tråden igen så är det bara att höra av sig till mig eller annan moderator så fixar vi det.

Skitfiske!
        Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
        0 svar
        106 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Mattiaslindahl  
        Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
        6 svar
        243 visningar
        0 gillar