Hjälp med 50-års present. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med 50-års present.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hjälp med 50-års present.

Det är så att jag har en far som fyller 50 år snart och jag/vi är inne på att ge honom en fiskeupplevelse i present eftersom han tidigare har varit väldigt fiskeintresserad men nu inte har så mycke tid för det.

Det jag hade tänkt var antingen nån helg med havsöring i sthlm eller kanske djuphavsfiske i Norge.

Så de är här ni kommer in, har ni några bra sidor där man kan hitta sådant, framförallt då för djuphavsfisket?

Tack på förhand.

En vecka på Hitra kanske.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

En vecka i sthlm lät som ett straff. Isf måste du ju hitta någon stuga i skärgården ni kan hyra. Att bo på hotell i jordbro lät inte som en födelsedagspresent.
      Kör hårt på norge om han inte råkar vara flugfiske intresserad. Isf tar ni tärna eller något annat vackert norrlandsområde.

Kommentera

Ursprungligen postat av UnEasy Visa inlägg
        En vecka i sthlm lät som ett straff. Isf måste du ju hitta någon stuga i skärgården ni kan hyra. Att bo på hotell i jordbro lät inte som en födelsedagspresent.
        Kör hårt på norge om han inte råkar vara flugfiske intresserad. Isf tar ni tärna eller något annat vackert norrlandsområde.
        ja d var ju inte riktigt d jag hade tänkt mig... jag hade tänkt mig en guidad tur med övernattning och så i skärgården...

men just sthlms alternativet tror jag att jag har koll på...
        Vill gärna ha tips om sidor som man kan kolla upp för Norge-alternativet.

Kommentera

Detta är inget ställe där man får guidade turer osv, men det är jävligt fint där och de som har stället är trevliga. Jag vet att de brukar hämta folk inne i tromsö, isf kan ni ju flyga dit. Man kan hyra hyfsade båtar (rana 17/19 med 30hk 4takt typ) där, dock utan ekolod sist jag var där.

Har man egna grejer är det sjukt fint där verkligen. Mest torsk och sej men vi har fått nån udda kveita oxå.

Vet inte om det var detta du var ute efter men det är mitt tips iaf.

/Robert
          När drar vi?

Kommentera

tack för alla tips, allt är välkommet...

Kommentera

Trolling på Vänern / Vättern kanske?
              Eller havsfiske på västkusten?

Kolla på www.sportfiske.org för lite idéer

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
              0 svar
              106 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Mattiaslindahl  
              Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
              6 svar
              241 visningar
              0 gillar