Snart Andörja - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snart Andörja

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Originally posted by brosme
    Ska bli roligt att höra hur det går för er på Andörja, har varit sugen på de där vattnen några år nu.

Själva åker vi till ett ställe lite söderut, på Vestfjordens insida den 2/7. Var där för tio år sen, men med massor av nya kunskaper skall vattnen attackeras på lite nya sätt. Borde det inte finnas en massa fin fisk på 4-500 meterskanterna längs fjorden?? Har dreglat över sjökortet i tre dagar och nätter nu.

Skitfiske på er hela bunten, och hälsa Freddy från Hitras lubbkung!!
    Hälsa Freddy skall jag göra.

Och riktigt skifiske på djupet.
    sigpic

Kommentera

Brosme, du skulle te en resa med BBRF, han vill oxå ut på socken å harva.......
      Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
      Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
      Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

P-U - Jag har rest med BBRF ett antal gånger, så jag vet att akta mig! Hur som helst, detta är fortfarande inte kontinentalsockelbranten, utan bara djupa fjordar. Ska köra blandat fiske, inte bara djupt, det pallar nog inte ryggen. Har vi tur så lägger vi upp ribban rätt högt för er Vaerøyfarare!
        Salt slår allt!

Kommentera

Detta är möjligen mitt sista inlägg på nästan två veckor, så nu får ni försöka att klara er utan mig.

Har lyckats att drabbas av halsont lagom till avresan, de få gånger som jag varit sjuk har nästan alltid skett i gränsen mellan stressig tillvaro till avslappnad tillvaro, typiskt.

Får jag möjligheten att informera brorsan om fisket så kan han nog lägga ut lite rapporter på forumet under tiden jag är borta, under förutsättning att jag får någon fisk.

Nå, ha det gott alla mina vänner, "I'll be back".

sigpic

Kommentera

Hoppas det går bra.
            /Lazinko

Kommentera

Brosme, har idag fått klartecken att foten bör grejja resan till Vaeröy, det är bara min egen smärtgräns/balans/urlakade muskler av gipset som sätter gränser. Skall inte vara ngn fara för frakturerna då. (skööööönt)
              Lägg gärna riban högt för oss, mig gör det inget alls....frågan é bara hur stressad BBRF blir
              Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
              Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
              Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
              0 svar
              106 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Mattiaslindahl  
              Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
              6 svar
              241 visningar
              0 gillar