Råd och tips om Söröya!? Någon som kan fisket runt Söröya i Norge? Hade varit väldigt tacksam för några tips! Åker juh dit med båten den 8 juni...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Råd och tips om Söröya!?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av FlugfiskarnRåd och tips om Söröya!? Någon som kan fisket runt Söröya i Norge? Hade varit väldigt tacksam för några tips! Åker juh dit med båten den 8 juni...
Då borde det vara bra fiske efter havskatt. Hade jag åkt dit så hade jag satsat på fiske eftr storuer och hoppats på fläkkig havskatt. VIlka arter är du mest intresserad av?Hälleflundrafiskare
-
-
Jag är faktist intresserad av alla arter, tänkt att försöka på så många man hinner! Har fiskat ganska mycket i havet, men nu tänkte jag anteckna alla arter och vikter så att man kan jaga lite på sina PBn. Har ju tidigare vart i Andörja och Offersöy, annars har det bara varit Middlegrund och Sundet. Men först får man väl hoppas på vädretUrsprungligen postat av BBRFDå borde det vara bra fiske efter havskatt. Hade jag åkt dit så hade jag satsat på fiske eftr storuer och hoppats på fläkkig havskatt. VIlka arter är du mest intresserad av?
och sen på att man har lika mycket tur som Christian Bergquist och dem från GHFK som var där i våras på skreifisket
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Feskar-Per, 2025-07-26, 16:47
|
4 svar
333 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg