fiska i GBG, hjälp mig :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiska i GBG, hjälp mig :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• fiska i GBG, hjälp mig :)

Halloj!

Nu har jag varit ute nästan varje dag vid olika tider i 2 veckor, Smithska udden, Torshamnen, Sillvik. Men har bara fått 3 makrillar, en öring men massa Näbbgäddor. Jag har både metat och slängt med drag.

Är det någon här som har lust att guida mig lite, antingen någon favvoplats eller kanske ska du ut i helgen med båt o vill ha lite sällskap? jag tar med kaffe o fikabröd

mvh
    Fredrik

Ursprungligen postat av Goneclimbing Visa inlägg
    Halloj!

Nu har jag varit ute nästan varje dag vid olika tider i 2 veckor, Smithska udden, Torshamnen, Sillvik. Men har bara fått 3 makrillar, en öring men massa Näbbgäddor. Jag har både metat och slängt med drag.

Är det någon här som har lust att guida mig lite, antingen någon favvoplats eller kanske ska du ut i helgen med båt o vill ha lite sällskap? jag tar med kaffe o fikabröd

mvh
    Fredrik
    Hmm jag glömde skriva att jag fiskar oftast med en snygg/trevlig singeltjej, det kanske ökar svaren?

Kommentera

Att pimpla har man ju hört talas om men du verkar snarare pimpa för att få hugg

Kommentera

Tycker det låter som du får fisk?
        vad är du ute efter?
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av TottenhamBman Visa inlägg
          Att pimpla har man ju hört talas om men du verkar snarare pimpa för att få hugg
          Jag använder alla beten

Kommentera

Ursprungligen postat av Bowen Visa inlägg
            Tycker det låter som du får fisk?
            vad är du ute efter?
            Nja det har varit många dagar utan fisk också. Främst ute efter Makrill men hade även varit kul med att bottenmeta plattfisk. Om några timmar blir det ett nytt försök på smitten, tror jag hittade en fin plats sist jag var där (fast fick inge napp tyvärr).

Kommentera

vill du ha plattfisk garanti så vet jag ett ställe i tjörn, alltid fått plattfisk där. och minst 5 om dagen, självklart annan fisk också. jag skall upp i helgen nu

Kommentera

Vill du ha makrill så testa i Björlandakiles båthamn. Längst ut på piren. Meta med stagg

Pascal, skriv ditt nummer i PM

Kommentera

Ursprungligen postat av pascal Visa inlägg
                  vill du ha plattfisk garanti så vet jag ett ställe i tjörn, alltid fått plattfisk där. och minst 5 om dagen, självklart annan fisk också. jag skall upp i helgen nu
                  Vad snällt pascal, det blir fiske i gbg nu i helgen med dottern o kompisen. Men nästa vecka hade passat bra om du skall upp igen, hänger gärna med.

Kommentera

Tack skall testa Björlandakile någon dag då.

Vi var ju på smitthen i strålande solsken häromdagen, vi blev lite överraskade för stället jag hade kollat ut tidigare ( i dåligt väder) kryllade nu av nakenbadare haha.. iaf vi frågade om det var okej att vi stod o fiskare lite även om vi behåller kläderna på, det var OK. Vi drog upp 4 stora gaisare på 1.5 timme =) Det var toppen och vi sticker dit idag igen.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
                    0 svar
                    106 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mattiaslindahl  
                    Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
                    6 svar
                    241 visningar
                    0 gillar