Havsfiske i Norge - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Havsfiske i Norge

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Havsfiske i Norge

När jag har planerat mina fiskeresor till norge har jag retat mig på att det inte finns någon samlande sida över viktiga sidor på webben om Havsfiske i Norge.

Därför har jag samlat "allt" som finns på nätet om Havsfiske i Norge och lagt ut det på www.norgefiske.se

Hittills är det 250 länkar fördelade på resmål, så att det skall bli lätt att få just det man behöver inför norgeresan.

Använd gärna detta!

Samtidigt la jag ut en sida om vad man kan göra med all fisk man får: www.fiskratter.se

Ursprungligen postat av Fabian
    När jag har planerat mina fiskeresor till norge har jag retat mig på att det inte finns någon samlande sida över viktiga sidor på webben om Havsfiske i Norge.

Därför har jag samlat "allt" som finns på nätet om Havsfiske i Norge och lagt ut det på www.norgefiske.se

Hittills är det 250 länkar fördelade på resmål, så att det skall bli lätt att få just det man behöver inför norgeresan.

Använd gärna detta!

Samtidigt la jag ut en sida om vad man kan göra med all fisk man får: www.fiskratter.se

bra jobbat! riktigt kul med folk som "tar tag" i sådant som saknas.
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

Kommentera

Ok tåls att kollas igenom Är själv lite sugen på en till norge resa men har ingen att åka med
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av Fabian

Använd gärna detta!

Kanonbra initiativ.....Nu blev man Norgesugen igen..
        Hälleflundrafiskare

Kommentera

Forum

Kul att ni gillade det! Nu har jag lagt till ett FORUM, bara om Havsfiske i Norge. Gå in och kolla på www.norgefiske.se !

mvh
          Fabian

Kommentera

Kan meddela att www.norgefiske.se nu har fått ihop över 500 länkar till havsfiske i Norge!

Tipsa gärna om du ser att något fattas

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Mattiaslindahl, 2024-08-04, 20:54
            0 svar
            117 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Mattiaslindahl  
            Startad av vallonen, 2024-09-19, 16:52
            6 svar
            284 visningar
            0 gillar