Billigt och tillräckligt bra Flugfiske-set för HÖ - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Billigt och tillräckligt bra Flugfiske-set för HÖ

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Så tänkte jag om spövalet också Jock. Jag var också helt inne på att gå upp en klass på lina men jag hade tänkt välja en flytlina. Dock så har du ju helt rätt; intermediate linan går ju också fritt över tångruskorna i dem grunda vikarna då den i princip svävar vid hemtagning.
    Här är fisket än så länge trögt. Vattnet ät kallt och öringen har ännu inte letat sig in på grunt. Det är fortfarande lite drivis i våra vikar och lite väl nordliga vindar men den kommande veckan lovar gott så snart smäller det

Tack för åsikterna, ha det bäst!

Kommentera

Ursprungligen postat av Vidar Visa inlägg
      Ja märker jag inget imorgon så ringer jag.

Ibland ångrar man att man köper från ett nytt ställe. Men jag kanske inte ska överreagera, grejerna kanske kommer i tid.
      Gör så. Sedan så ska man ju inte bli varulv på en handlare om paketet är en eller 2 dagar försenat heller. Posten, har ju också sin del i det hela.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ursprungligen postat av eber Visa inlägg
        Så tänkte jag om spövalet också Jock. Jag var också helt inne på att gå upp en klass på lina men jag hade tänkt välja en flytlina. Dock så har du ju helt rätt; intermediate linan går ju också fritt över tångruskorna i dem grunda vikarna då den i princip svävar vid hemtagning.
        Här är fisket än så länge trögt. Vattnet ät kallt och öringen har ännu inte letat sig in på grunt. Det är fortfarande lite drivis i våra vikar och lite väl nordliga vindar men den kommande veckan lovar gott så snart smäller det

Tack för åsikterna, ha det bäst!

Varsågod.

Skit fiske på dig när det blir dags!

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
          Gör så. Sedan så ska man ju inte bli varulv på en handlare om paketet är en eller 2 dagar försenat heller. Posten, har ju också sin del i det hela.
          Ja se jösses...
          Jag oroade mig helt i onödan. Idag kom grejerna med DHL, allt var med och allt var som det skulle. Rätt snabba var de också med andra ord. Så för tillfället kan jag nu bara ge dem tummen upp.

Nu är jag glad och kan inleda årets första öringfiske med nya grejer. Nytt år och nya grejer, det känns helskönt.

Kommentera

Härligt! Då kan du koppla av och se fram emot kommande HÖ fisken med tillförsikt och glädje nu då.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
            2 svar
            636 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Peter B
            av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
            4 svar
            191 visningar