Val av flugrulle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Val av flugrulle

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
    Attack linan går inte att jämföras med de lite dyrare linorna, den fungerar kanon visserligen på sommaren men när det blir lite kyligt så är linan rakt ut sagt rätt värdelös. Linan på rullen och kallt i luften så stelnar linan mer eller mindre så som den är. Hade stora problem med denna lina när vi vad och testade fisket i början av april efter hemtagning hade man en telefonsladd som man skulle försöka skjuta ut....ja man kan väl säga så att det var mer trassel än kastande. Men är det varmt ute så är det inga problem
    Tack för infon!

Kommentera

Varsågod. Kul att kunna tipsa litet. Men det mojoman berättade hade jag inte en aning om.
      Tack för infot!
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Jag har kollat runt lite och hittat Deep rullen 7/8 med en extra spole från UK för 550kr inkl frakt. Hur är det med garantier därifrån?

Man kan jag köpa rullen här för 595kr fast utan extra spole men med 2års garanti.

När jag kollade runt på ebay så hitta jag rullar med märket Flextec, är det något ni känner till? Verkar säljas mycket i UK.

Kommentera

Flextec spöna känner jag till. Och de är väldigt prisvärda. Säljs ibland även på Tradera. Så rullarna är troligen helt o.k. de med.
          What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
          2 svar
          557 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Peter B
          av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
          4 svar
          177 visningar