..................
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"oljespill" från rullen
Collapse
X
-
Hej!
Om jag vore dig, så skulle jag anskaffa litet vitt litium fett på tub från en båt affär t.ex. Öppna rullen, torka ur den noga och applicera litium fettet på alla rörliga delar + spol axeln i ett "pappers tunnt" lager. Kolla varifrån oljan kommer? På samma gång.
Har du skiv broms i rullen? Fetta inte den! Då blir broms verkan kass.
Konstigt att man använder ett så pass lätt flytande smörj medel som olja? Brukar alltid vara något slags fett annars.
Litium fett, är ju saltvattens beständigt också.Senast ändrad av Jock Scott; 2010-05-24, 20:14.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
-
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggHej!
Om jag vore dig, så skulle jag anskaffa litet vitt litium fett på tub från en båt affär t.ex. Öppna rullen, torka ur den noga och applicera litium fettet på alla rörliga delar + spol axeln i ett "pappers tunnt" lager. Kolla varifrån oljan kommer? På samma gång.
Har du skiv broms i rullen? Fetta inte den! Då blir broms verkan kass.
Konstigt att man använder ett så pass lätt flytande smörj medel som olja? Brukar alltid vara något slags fett annars.
Litium fett, är ju saltvattens beständigt också.Senast ändrad av Ekaa; 2016-03-09, 18:19.Flugtafsen ska ligga som spagetti bolognese på ytan, för spagetti tycker ju alla om, eller hur?
Kommentera
-
Inte skall man väl doppa rullen i vattnet!Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Är det en ambassadeur? Läs isåfall denna artikel
Inget fett på höghastighetsdelen bara olja.Min inre sekretoriska körtelverksamhet, var tydligen ställd på maximum
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Vader77 Visa inläggÄr det en ambassadeur? Läs isåfall denna artikel
Inget fett på höghastighetsdelen bara olja.Flugtafsen ska ligga som spagetti bolognese på ytan, för spagetti tycker ju alla om, eller hur?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
|
2 svar
506 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Peter B