Broman Beta 9 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Broman Beta 9

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Här har du:

Loop CLW 8-12. Du får väl uppge att det är en höger vevad du vill ha. (Ring in beställningen)

Vision Big Mama WF 10.

Sedan, får du ju som sagt fundera över om du ska ha en flyt? Eller en Intermediate = mycket sakta sjunk?

Backing, 30 pund köper du kanske i närheten där du bor? Fishline, tycks bara ha 20 pund tyvärr.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2010-04-14, 18:15.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Är det #10 jag väljer för att få rätt klass på linan?
      Flugtafsen ska ligga som spagetti bolognese på ytan, för spagetti tycker ju alla om, eller hur?

Kommentera

Japp
        fan nu har vi samma utrustning du och jag hehe =)
        nu ska vi se vem som får mest fisk bara haha

Kommentera

Ja, eftersom Esox Lucius är ett klass 9/10 spö är det nog vettigt med en #10 lina.

Kommentera

Nu e grejerna beställda, får se när dom kommer, skrev iallfall med stor fet text att jag ville ha en höger rulle så hoppas dom förstod det! Tack för all hjälp från er här på forumet!
            Flugtafsen ska ligga som spagetti bolognese på ytan, för spagetti tycker ju alla om, eller hur?

Kommentera

Varsågod från mig.

Jag är säker på att du får ett väldigt bra Gädd kit till ett juste pris som du kan ha kul med i många säsonger!

Kommentera

Hur gick det med grejerna nu då, Matthias Ek? Eller har det kommit än? Samt Jonis_, jag är väldigt nyfiken på att se lite bilder på spöt och allt gött

Kommentera

Ursprungligen postat av GbgRobin Visa inlägg
                  Hur gick det med grejerna nu då, Matthias Ek? Eller har det kommit än? Samt Jonis_, jag är väldigt nyfiken på att se lite bilder på spöt och allt gött
                  Har inte fått grejerna ännu. Spöt är skickat från beoutdoor.se
                  rullen däremot hade inte Loop Sweden fått hemma själva ännu så den kommer skickas under nästa vecka. Linorna fanns inte heller hemma men skickas tillsammans med rullen.
                  Vill verkligen lyfta fram Peter på Fishline.se för all hjälp med sakerna som han inte hade hemma, mailade mej Tom igår lördag och sa att han tar hem grejerna åt mej, service när dom tar personlig kontakt och specielt på en Lördag.

M.v.h
                  ek

Kommentera

Hej!

Ja, handlare som är så pass service minded växer minsann inte på träd!

Jag ska passa på att berömma ägaren, till Go Nature ( Friliufts och vildmarks utrustning ) i Halmstad okså. Han ordnade fram ett par Pinewood, vildmarks byxor åt mig i rätt storlek blixt snabbt från general agenten. Jackan jag ville fanns i lager dock. Och jag hade paketet med brallor och jacka + gratis strumpor och en Pinewood keps inom loppet av 48 timmar med DHL (fraktfritt). Billig, är Go Nature också! Och ägaren svarade på de följande mailen senast 1 timme efter jag skickat dem.

Så, nu har jag satt honom på att hitta lämpliga vadar byxor också.

All eloge till den killen!

Hoppas du får grejorna i nästa vecka nu då!
                    Senast ändrad av Jock Scott; 2010-04-18, 14:35.

Kommentera

Nu har jag fått spöt. En fråga bara, e de verkligen meningen att man ska fiska med det? Man ska inte bar sitta och dreggla över finishen och känslan av det? Satan var skönt det var att
                      hålla i.
                      Riktigt trevligt

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
                      2 svar
                      564 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Peter B
                      av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
                      4 svar
                      180 visningar