Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snygg fiskeväst från Broman o Dell
Collapse
X
-
Mytcket fin.. jag har något liknande fast från scierra. Väst måste vara det mest praktiska när man hittar i den.. Brukar låta: "Var satte jag tafsarna? var det här? nä... Här? nä.." då tar det ett tag att söka igenom alla fickor men sen när man blir sams med västen så är det guld värt
Köpte ett par glasögon för 300kr till brorsan idag på tradera.. har ett par själv och är riktigt nöjd. Grymt prisvärda. Bara det att jag tappade ett gult glas förra sommaren.
/ValterMycket roligare att ta dom på torrt!
Kommentera
-
Ja, "L", är litet för liten för mig med.
Men jag hittade precis följande på blocket:
Så det verkar som om de trots allt har XL också?
Kanske man borde maila Jakto och höra hur det ligger till?
Edit. Kan iof ju vara så att XL är slut såld också?Senast ändrad av Jock Scott; 2010-03-25, 22:35.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Valt3r Visa inläggMytcket fin.. jag har något liknande fast från scierra. Väst måste vara det mest praktiska när man hittar i den.. Brukar låta: "Var satte jag tafsarna? var det här? nä... Här? nä.." då tar det ett tag att söka igenom alla fickor men sen när man blir sams med västen så är det guld värt
Köpte ett par glasögon för 300kr till brorsan idag på tradera.. har ett par själv och är riktigt nöjd. Grymt prisvärda. Bara det att jag tappade ett gult glas förra sommaren.
/Valter
Jag är på jakt efter en ny väst, som har många stora fickor + några små förståss. Min gamla Kingfisher väst som är 14 år nu, börjar skåda pensions dags.
Än så länge är det väl Simms Freestone:
Och denna jag funderar på:
Om nu man inte lyckas få tag på en XL Broman o Dell vill säga?What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Hittar inte min men ska kolla upp det när jag är i hemma. Det som jag tycker är mycket bra med den är att den har en stor ryggficka där lite allt möjligt får plats t.ex. Regnjacka eller varför inte matfisken?
Gillar också att den har tre stora fickor, en som passar perfekt till flugasken och två ännu lite större där jag har tafsmatrial spolar och en till flugask. Det som saknas är en vattentät ficka till exempelvis kamera eller mobiltelefon. Det borde finnas med i varje väst egentligen.
Simms är ju kvalité iaf.
Hur mycket får västen kosta?
Min vet jag inte pris på, fick den som present.
Sen finns det en "Nomad fiskeväst ventilerande" för 599:- Förr 1299:- på Wittlocks rea.
Har ingen aning om hur den ser ut men kanske man kan ringa och höra om en bild. Det kan ju vara ett rent fynd. Den fanns ju i XL.
/ValterMycket roligare att ta dom på torrt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggJa, "L", är litet för liten för mig med.
Men jag hittade precis följande på blocket:
Så det verkar som om de trots allt har XL också?
Kanske man borde maila Jakto och höra hur det ligger till?
Edit. Kan iof ju vara så att XL är slut såld också?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggHe, he, he! Jo, det brukar ta ett tag innan man hittar en bra organisation i västen.
Jag är på jakt efter en ny väst, som har många stora fickor + några små förståss. Min gamla Kingfisher väst som är 14 år nu, börjar skåda pensions dags.
Än så länge är det väl Simms Freestone:
Och denna jag funderar på:
Om nu man inte lyckas få tag på en XL Broman o Dell vill säga?Den förste att gå Ad Hominem förlorar
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
|
2 svar
552 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Peter B