Ja, då har jag fått in stort sug/intresse på att börja flugfiska och lära mig mer om det. Då tänkte jag "ett guideline Explorer #6 9-fot kan nog bli bra som första flugspö". Då jag ska fiska efter fiskar som: Harr,Öring,Regnbåge,Röding, och vart tipsad om att det är ett bra spö som duger gott och väl till nybörjare. Så jag beställde mig ett "kit" av den sorten nyss som bestog av följande:
EXPLORER 9´ #6.
REELMASTER TROUT.
ENTER WF #6 LINA m. BACKING.
CORDURATUB.
START UP DVD.
Var det ett bra nybörjar val tro? Eller vad tycker ni? Säg gärna vad ni tycker och tänker och kom gärna med all tips ni har om flugfiske då jag tidigare bara har spin/kast fiskat. Så har ni förslag på tekniker eller hur man lär sig komma in i allt som snabbast så säg det här, vore kanon schyst. Och om ni har TIPS på flugor till för: Röding,Harr,Regnbåge,Öring så är ni mer en välkommna eller på taffsar jag ska använda mig av. Som sagt alla tips är mer en VÄLKOMMNA!
EXPLORER 9´ #6.
REELMASTER TROUT.
ENTER WF #6 LINA m. BACKING.
CORDURATUB.
START UP DVD.
Var det ett bra nybörjar val tro? Eller vad tycker ni? Säg gärna vad ni tycker och tänker och kom gärna med all tips ni har om flugfiske då jag tidigare bara har spin/kast fiskat. Så har ni förslag på tekniker eller hur man lär sig komma in i allt som snabbast så säg det här, vore kanon schyst. Och om ni har TIPS på flugor till för: Röding,Harr,Regnbåge,Öring så är ni mer en välkommna eller på taffsar jag ska använda mig av. Som sagt alla tips är mer en VÄLKOMMNA!

Kommentera