billiga andasvadare, någon som provat? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

billiga andasvadare, någon som provat?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• billiga andasvadare, någon som provat?

finns ett set på nya sporting för 999:- som jag undrar om någon provat?

har lite bråttom om jag nu ska köpa andasvadare överhuvudtaget i år och behöver få tag i det billigaste jag kan hitta. sen får det bli ett par med kvalité lite längre fram.

annars kanske någon har ett par att sälja till en hyfsad peng? storlek xxl behöver jag säkert och skostorlek 44-45...
    sigpic

Ursprungligen postat av greatdanne Visa inlägg
    finns ett set på nya sporting för 999:- som jag undrar om någon provat?

har lite bråttom om jag nu ska köpa andasvadare överhuvudtaget i år och behöver få tag i det billigaste jag kan hitta. sen får det bli ett par med kvalité lite längre fram.

annars kanske någon har ett par att sälja till en hyfsad peng? storlek xxl behöver jag säkert och skostorlek 44-45...
    Är väl allmänt känt att köper man billiga vadare läcker dom rätt snart alt. torkar sönder under lågsesongen, men som alltid finns där väl undantag.
    sigpic

Kommentera

som sagt, tänkte bara ha dem denna säsong isf.
      frågan var om någon provat dem? kanske flera har köpt och fått exemplar som börjar läcka direkt..
      tänkte inte bara för att höra om kvalitén eller avsaknaden av den, utan också om storlekarna-vilken är maxstorleken och hur stora är de i storlekarna gentemot andra märken osv...

annars får jag väl ringa imorgon och höra.
      sigpic

Kommentera

Polaren köpte sådana vadare.. han e helnöjd...

Kommentera

Jag tycker att man ska vara försiktig med att döma ut "billiga" vadare då jag hört att tex loop`s vadare som är betydligt dyrare än 1000kr också har problem med läckage. Så pris och kvalitet går inte alltid hand i hand.

Kommentera

Har ett par Loop Adventure midjevadare... billigare får man leta efter. 1999kr med skor...

Kommentera

Det är inte säkert att "billiga" vadare är sämre i hållbarhet än dyra. Däremot vet jag att andningsfunktion och passform kan vara lite si och så. Sen betalar man väl lite för design också. Ska man inte använda dom så ofta eller är osäker på det, så skulle i alla fall jag gå på ett par billiga eftersom dom dyra också kan gå sönder. Själv köpte jag nyligen guideline techstretch som jag är supernöjd med. Mina tidigare Orvis har jag slitit på i många år men till slut kom läckan i foten. Jag tvekade länge om jag inte skulle gå på budget... Ingen lätt fråga.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
              2 svar
              552 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Peter B
              av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
              4 svar
              176 visningar