Jodå, vadarna läcker... var i helgen och fiskade och blev sjöblöt. Provade att fylla dem igen och leta efter läckor och den här gången hitta jag dem. Små små läckor i sömmarna. Läcker typ i höjd med vaden. Nu undrar jag hur tusan jag laga dessa? Stryka på tunt silikon? Limma på nåt gummi? Är ganska lång Birgitta längs sömmen som läcker. Tips mottages med stor tacksamhet.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Läckande vadare
Collapse
X
-
Finns lappning att köpa tror inte det är så farligt dyrt och det är väldigt bra att ha
Fick du inte någon lagningssats när du köpte dom ?Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Jo., men det var ganska stort område som läckte. Ca 15 SM på höger och tio cm på vänster suda som läcker. Vad tror ni om det här? http://www.wittlock.se/sv/utrustning.../tear-aid.html
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sverker Visa inläggJo., men det var ganska stort område som läckte. Ca 15 SM på höger och tio cm på vänster suda som läcker. Vad tror ni om det här? http://www.wittlock.se/sv/utrustning.../tear-aid.htmlDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sverker Visa inläggHmm, ok.
Jag fråga varför du inte skulle handla där? Andra produkter du varit missnöjd med eller uteblivna varor?
För leta upp annan återförsäljare annars.
Men bilda din egen uppfattningDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggFunkar säkert Men jag personligen skulle Aldrig handla där. Men produkten verkar bra
Letar nog upp en annan återförsäljare. Eller nappar på andra tipset om liquosol...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
|
2 svar
505 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Peter B