Vision Pike Set - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vision Pike Set

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vision Pike Set

Hej allesammans! Funderade på att inskaffa ett gädd set åt mig. Har fiskat relativt länge med fluga (främst öring, harr, havsöring) men tänkte prlva på gäddfiske. Då jag har kollat på Vision Pike Set.

Rullen är ju inte något man skryter över men linan antar jag att är bra då jag läst om den i andra diskussioner. Det som för tillfället drar mig till detta set är BigDaddy Intermediate linan. Men nu till frågan: Hur är det med spöet? Vad har ni fö erfarenhet av detta spö? Skulle nu få detta set väldigt billigt, kunde ni föreslå något set i liknande prisklass (1500kr)? Tack på förhand
    Senast ändrad av kakimaan; 2017-02-11, 03:44.

Hej!

Som introduktions set till Gäddfisket är det inget fel på detta kit. Har dock ingen direkt erfarenhet av just det Vision spöt. Men Vision, precis som med Guideline har justa spön från de billiga till de dyra. I alla fall, så har jag än så länge inte stött på någon dålig pinne från dem. Och deras billigare nybörjare spön, brukar vara kast vänliga dessutom.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
    2 svar
    508 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Peter B
    av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
    4 svar
    169 visningar