Tja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nybörjare
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av stormTja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.C&R ???
Det gäller väl bara dom som får något och använder krokar utan hulling?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stormTja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.
börja med att låna prylar! det är grymt många som har flugfiskeprylar som bara ligger och skräpar. jag, och många med mig, har i sin iver köpt på sig en massa flugrullar och flugspön som inte kommer till användning. det verkar kul, men när verkligheten kommer i kapp så önskar man att man lagt pengarna på ett par vettiga multrullar och några bra gädd och HÖ spön.
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQbörja med att låna prylar! det är grymt många som har flugfiskeprylar som bara ligger och skräpar. jag, och många med mig, har i sin iver köpt på sig en massa flugrullar och flugspön som inte kommer till användning. det verkar kul, men när verkligheten kommer i kapp så önskar man att man lagt pengarna på ett par vettiga multrullar och några bra gädd och HÖ spön.
En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stormTja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Pike1Eller så laddar du allt på nätpoker o köper en riktigt fin spinnutrustningachilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
|
2 svar
532 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Peter B