New Loop S-vev Reel - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

New Loop S-vev Reel

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

1. Har alldrig påstått att kvalitén är nått att ha. Bara att dem värkar mer lovande än andra "moderna" S-vevar.
    2. Har häller alldrig påstått att Bo Mohlins rullar fungerar. JAg bara påpekade vad dem kostade.
    3. Ang E.Vom Hofe rullar ser jag det som en självklarthet att man lämnar in dem till Engelbrekt eller någon annan duktig renoverare.

Om man vill ha en S-vev rulle, då är Loop rullen billig i gämförelse mot alla andra... är det inte det de handlar om?
    G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Ursprungligen postat av The Loomis Man
      1. Har alldrig påstått att kvalitén är nått att ha. Bara att dem värkar mer lovande än andra "moderna" S-vevar.
      2. Har häller alldrig påstått att Bo Mohlins rullar fungerar. JAg bara påpekade vad dem kostade.
      3. Ang E.Vom Hofe rullar ser jag det som en självklarthet att man lämnar in dem till Engelbrekt eller någon annan duktig renoverare.

Om man vill ha en S-vev rulle, då är Loop rullen billig i gämförelse mot alla andra... är det inte det de handlar om?
      Hörru loomis, har du hållit i en av dessa Loop rullar? Vad vet du om kvalitén på dessa? Har du kört en sådan hårt i två månader, drillat ett femtiotal laxar över tio kilo och kunnat konstatera att det är världsklass????
      "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
      "Keep it simple"

//Jan O
      www.fisheco.se
      www.brofiske.net
      www.magazinefisheco.se

Kommentera

Jag har fortfarande inte påstått att jag har hållt i dessa rullar eller använt dem. Bara att dem, enligt vad jag har hört värkar vara mer robusta än tidigare s-vevs försök från diverse företag.

Ursprungligen postat av Jan O
        Hörru loomis, har du hållit i en av dessa Loop rullar? Vad vet du om kvalitén på dessa? Har du kört en sådan hårt i två månader, drillat ett femtiotal laxar över tio kilo och kunnat konstatera att det är världsklass????
        G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Ursprungligen postat av The Loomis Man
          Ett sätt att försöka driva upp priserna? nämen lilla gubben... tror du värkligen att flugfiskebranchen är sådan som du antyder?

Att Danielsson gick ur Loop handlar i grund och botten inte alls om att Loop hade dem priser dem hade, utan det handlade om något helt annat. Priserna är bara Danielssons argument utåt, till konsumenterna.

Kolla gärna på vad flugrullar med klassiskt utseende ligger på idag.... Bo Mohlin, E.Vom Hofe, Bogdan, Maurice Noel, Engelbrekt, Hardy, Perless, Leonard, Leo, Scaracione mfl.

Varför Loop gjort en S-Vev rulle med klassiskt utseénde är ju rätt förståligt... Fler och fler börjar intressera sig för S-vev rullar, men dem kan inte köpa dem (Dem som inte är så dyra suger och duger inte typ Broman och Guideline) för att dem är för dyra (10000-40000:-) och då lanserar Loop en rulle som ligger under 7000:- som av konsumenterna anses som en pålitlig och snygg samt prisvärd s-vev rulle. Loop är inte dumma.

Slutligen.

Vill man ha en S-vev rulle med kvalite får man satsa lite stålar, thahts the deal! Vill man köpa en Loop S-vev så köper man en Loop S-vev, vill man inte det så GER MAN FAN I ATT GNÄLLA SÅ JÄVLA FÖRBANNAT OM SAKER MAN INTE KAN ELLER VET NÅNTING OM!
          Vilka konsumenter, du? Rullen finns väl inte på marknade ännu.

Gnälla??? Sluta skrik som en barnunge så kanske någon lyssnar på dig.
          "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
          "Keep it simple"

//Jan O
          www.fisheco.se
          www.brofiske.net
          www.magazinefisheco.se

Kommentera

Så Loops nya rullar är inget annat än en LW fast med annan design? typ. Gissar att det är samma broms etc i den.

Om så är fallet är det löjligt att ta dubbelt upp betalt mot vad de tar för sina LW/HD. Fast dom är sexiga som fan.. vill man ligga på topp så får man väl hosta upp med $$$. fattar inte varför S-vev ska vara så dyra.

Kommentera

Köper ingen S-vev till överpriser, så sänker dom priset... tillgång och efterfrågan...
              Jag har fortfarande problem med att tex en flugrulle är dyrare än en ambassadeur..? Ologiskt så det skriker om det, men jag har likafullt loop/Danielsson....
              Är huvudet dumt, får plånboken lida...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
              2 svar
              534 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Peter B
              av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
              4 svar
              173 visningar