annars är det här ett riktigt trevligt alternativ till en redigt fin peng
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ett riktigt bra flugfiskeset
Collapse
X
-
-
Rätt nära hultins.
XXL har förstås också en del grejer ja. Blir lätt att man glömmer. Dom har Guideline och Orvis när det gäller märken. GL gör även speciella kit för XXL, som heter Guideline Hatch.
Så vitt jag vet är det exakt samma kit som Guideline Kispiox, bara namnen som skiljer.Har man satt yxan i båten får man ro som fan.
Kommentera
-
Jag vet inte hur många spön jag har ägt, jag vet inte hur många gånger jag har kastat över 30 meter. Något som är säkert är iaf att jag har kastat nästan lika långt med alla, inklusive ett fiskeflugor.se spö.
Låt oss vara ärliga! Själva kvaliten eller kastegenskaperna på fiskeflugor.se:s spön är helt klart inom ramen för ett riktigt bra spö! Idag tillverkas nämligen inga skitspön. De största skilnaderna är om vi börjar jämföra kolfiber med glasfiber eller bambu.
Varför fiskeflugor.se har dåligt rykte är för att han/dom saknar all form av kundservice som ett företag bör ha som grundpelare för att fungera. Problemet är att dom "rear" ut sina saker året runt och en svensson som söker lite på nätet hamnar där. Det är inget som är konstigt förutom kundservicen! Ärligt, snubben lever ju på att sälja fiskesaker, hur många av er skulle inte vilja det?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nymfen Visa inläggSå efter trippen till Linköping fick jag med mig ett spö från Öhammars
Ett Vision atom
Samt hade jag fått min regnbågs ask från flugor.se
En bra dag med andra ord
[ATTACH=CONFIG]69424[/ATTACH]
Grattis till nya grejorna! Atom, är ett bra spö liksom själva kitet. Ja, då är du redo för att börja att bända upp båge nu då.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nymfen Visa inläggSå efter trippen till Linköping fick jag med mig ett spö från Öhammars
Ett Vision atom
Samt hade jag fått min regnbågs ask från flugor.se
En bra dag med andra ord
[ATTACH=CONFIG]69424[/ATTACH]
Grattis till ditt nya spö
Är som sagt en riktigt kul spö att fiska med.
Skitfiske på dig
Kommentera
-
Lånar tråden lite då det gäller flugfiskeset:
Jag är rätt ny inom flugfiske men älskar
det! Har ett rätt billigt spö sedan tidigare som inte riktigt håller
måttet längre Så nu är jag ute efter ett nytt #6/9ft spö för bla.
regnbågsfiske och hittade dessa set på olika hemsidor. Nu undrar jag om
någon av er har koll på spöna och rullarna samt om de kan funka bra ihop. Skulle någon kunnig vilja hjälpa mig
att få lite info om dessa så skulle de va super! Har ni egna förslagså skicka gärna en länk
Exp4 med Okuma Airframe rulle
Exp4 med Reelmaster LA rulle och Force lina
Atom med aluminiumrulle
vision-vipu
Såg även att Huntyard & Berras fiske reade ut Loop spön till 50% om de nu är något att ha för en nybörjare -> http://www.huntyardb...espon_flugfiske skulle då gärna vilja ha tips på rulle och lina som passar bra ihop.
Är väldigt tacksam för hjälp!Senast ändrad av Noas; 2014-07-06, 10:46.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
|
2 svar
562 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Peter B