Håller med dig Foffen! har haft mina ifrån biltema i 4 säsonger nu, riktigt bra.. Håller värmen bra också. Dock ska jag ta o köpa mig andasvadare då jag rör på mig mycket och det är för klumpigt att gå i neopren. Men är det någon som söker neopren vadare till kalla dagar efter hö på kusten så ++ för biltemas brallor tror dem kostar 450kr eller något.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vadare - Jag blir så trött!!
Collapse
X
-
Hej,
Jag köpte ett par Crosswater från Gudeline som läckte första gången jag använde dem..
Gick till butiken som sa att de kunde reklamera och skicka tillbaka med en uppskattad väntetid på ca: 2-3 månader..!
Eftersom modellen var slut hos tillverkaren.
Istället ringde jag själv till Guideline, som bad mig skicka in vadarna.
3 dagar senare ringde de och bekräftade att de läckte och sa att de skicka ett par nya direkt.
Eftersom modellen var slut frågade de om jag kunde tänka mig att får ett par Guideline Alta istället
2 dagar senare hade jag dem hemma!
Så ring till guideline!!Skitfiske!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Giants Visa inläggHej,
Jag köpte ett par Crosswater från Gudeline som läckte första gången jag använde dem..
Gick till butiken som sa att de kunde reklamera och skicka tillbaka med en uppskattad väntetid på ca: 2-3 månader..!
3 dagar senare ringde de och bekräftade att de läckte och sa att de skicka ett par nya direkt.
Eftersom modellen var slut frågade de om jag kunde tänka mig att får ett par Guideline Alta istället
Så ring till guideline!!
Låter som att din butik inte ville hjälpa dig. Det är deras skyldighet att hantera reklamationen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av johanbergqvist Visa inläggHåller med dig Foffen! har haft mina ifrån biltema i 4 säsonger nu, riktigt bra.. Håller värmen bra också. Dock ska jag ta o köpa mig andasvadare då jag rör på mig mycket och det är för klumpigt att gå i neopren. Men är det någon som söker neopren vadare till kalla dagar efter hö på kusten så ++ för biltemas brallor tror dem kostar 450kr eller något.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Giants Visa inläggHej,
Så ring till guideline!!
Jag köpte ett par DAM vadare hos fiske o fiskar i Malmö för 1700kr, de läkte första gången jag använde dem. Så gick jag till butiken å fick ett par nya som höll hela första säsongen å halva nästa säsong.
läckage igen
Körde till butiken å förklarade för dem att jag har förlorad båda tro å intresse till DAM produkter. Inga problem, jag fick lägga 500kr till å köpa ett par Sierra vadare som kostade 3200kr. Jag fick rabatt + för nyade(2år)garanti, det kallar jag för servis.
Annars det lika bra å handla hos en nätbutik.
Kommentera
-
Jag har ett par Rompa Thompa neoprenvadare som jag inte hade nå speciellt höga förväntningar på när jag köpte dom till min flytring, men dom håller än efter ca 3år och då har dom fått slita väl med b.la. elfisken och restaurering av öringbäckar.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inläggdu är säker på att dom läcker? så det inte bara bildas kondens i dom?
100% säker tyvärr
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
|
2 svar
557 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Peter B