Vision VIbe125 WF lina, missfärgad ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vision VIbe125 WF lina, missfärgad !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

ligger lite i det du skriver. Återförsäljaren trodde att de skulle skicka en ny lina direkt till mig, men beror väl på vem som har hand om ärendet.
    Senast ändrad av mojoman; 2013-04-23, 17:27.
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
    SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
      ligger lite i det du skriver. Återförsäljaren trodde att de skulle skicka en ny lina direkt till mig, men beror väl på vem som har hand om ärendet.
      Japp, du hade väl otur och fick en som missade kund fokuserings kursen. Fly-Dressing är ju riktigt bra. Låg här i Huskvarna förr. Hör med dem igen, så kanske de fixar en ny åt dig utan krångel.

Kommentera

Kan bara hålla med. Vision råkade skicka en WF #4 Cult av misstag till min handlare. Ett samtal från den killen till Fly dressing och jag hade den DT #3 Cult jag ville ha i brevlådan dagen efter.
        Senast ändrad av Jock Scott; 2013-04-23, 20:33.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ja det är väl värt ett försök, en annan tanke som slog mig. Det är väl inte JAG som ska betala frakten för att skicka en defekt produkt till dom ? Utan köper man en lina i denna prisklass borde de åtminstone skickat retursedlar så jag kan skicka den gratis !?
          FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg

Kommentera

Ja, är de sevice minded? Så ska de ju stå för frakten. Men man vet aldrig? Bäst att du förvissar dig om läget.
            What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Inga som helst problem att få linan utbytt om jag vill, men de försäkrade sig om att det är absolut ingen fel på linan förutom att den blitt missfärgad av running linen som är orange, ville jag få den ombytt så ska detta ske snarast (ingen fiske med fluglinan med andra ord) eller så kunde jag behålla den och OM det visar sig att linan dör i förtid skulle inte de vara nån problem att få denna utbytt då.

Eftersom jag kommer behöva denna i helgen som kommer har jag beslutat att köra på med linan, missfärgningen stör inte mig eller fiskarna, bara den fungerar som den ska så är jag nöjd. Hade detta hänt 4 veckor sedan hade jag skickat in linan för byte, men nu behöver jag den så då får det bli på detta sätt.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
              2 svar
              504 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Peter B
              av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
              4 svar
              169 visningar