GuideLine - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GuideLine

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ojämn kvalite på deras grejor men dem har blivit bättre det senaste året... Känner folk på företaget och har testat en hel del av deras grejor... Gillar inte så mycket deras spö serie förutom enstaka moddeler, och givetvis spöserien Le Cie, grymma spön, har testat ett jäkla gäng av dem... 14,8´ #10-11 Fast är en liten favorit, men den klår inte riktigt min Stinger GLX 15´ #10-11.

Rullarna är i det stora hela en ganska stor katastrof, eller har iaf varit det. Skitrullar har länge varit min benämning. INEX är snygga rullar, och har man tur så får man en som funkar (vilket börjar bli allt mer vanligt), dock värkar nya rullen Watergrip funka ypperligt, men på den tycker jag dem har gjort alldeles för stor rippoff utseende mässigt från Gavlan. I rullar finns det inget som slår Danielsson (dem som hette loop innan), ja ok möjligen Charlton men dem kostar 12000:-).

Linor, ja vad skall jag säga... powertaper är ju suveräna linor men dem tar ju bort bra linor och förstör dem. tex Flyt/Sjunk1 har inte varit duglig sedan dem bytte tillvärkare till 2003!

kläder å vadare, ja som Landin89 sagt så är Diver fina vadare som förmodligen har bästa passformen på marknaden, men häör i söder skall iaf grusskydd användas under andra lagret byxa som rullas ner över kängorna (det duger inte bara med tyget). Dock har det varit lite ojämt med hållbarheten. Techstrech är oxå underbart fina vadare! Kan säga att jag haft två drylitejackor av 2004års moddel och båda vart spräckta i innemudden.... isotherm är en klassiker men den håller inte samma mått som orginalet simms guide....

till slut, Guideline skall va glada att dem säljer Loomis!
    G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
    2 svar
    560 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Peter B
    av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
    4 svar
    178 visningar