Vad tycker ni om Guideline? Själv har jag haft stort nöje med deras produkter och har stor tillit för dom. Vad har ni för erfarenhet och vad tycker ni?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
GuideLine
Collapse
X
-
Har ett 10-fots Guideline Outcast teleskop haspelspö, nöjd med det mer
på http://www.guidelineflyfish.com/How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Som alla andra tillverkare så har de saker som tilltalar mig och andra som jag avskyr. TriCast passar inte mig, då tycker jag Pool12 SSD är bättre i den prisklassen.
GL Trout gillade jag skarpt, fint spö. LPXe hatar jag, passar mig inte alls.
Har en GL REM Salmon som passar utmärkt till mitt tvåhands. Den väger bly men den balanserar upp spöet kanonbra.
Kommentera
-
bj
Ursprungligen postat av Salomon SalarVad tycker ni om Guideline? Själv har jag haft stort nöje med deras produkter och har stor tillit för dom. Vad har ni för erfarenhet och vad tycker ni?
Kommentera
-
landin89
Guideline
Ursprungligen postat av Salomon SalarVad tycker ni om Guideline? Själv har jag haft stort nöje med deras produkter och har stor tillit för dom. Vad har ni för erfarenhet och vad tycker ni?
Hejsan
Jag känner Håkan Nordling och Leif Stävmo bra. Och jag tycker att dom grejer är i särklass bäst om det gäller spön. Kläder är också väldigt bra. Specielt vadarbyxorna DIVER dom är väldigt sköna och man slipper tajta grusskydd. Själv har jag nästan bara Guideline "förutom en Loop Evotec LW" och jag är jätte nöjd med dom.
Skit fiske.//Ronny Landin
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
|
2 svar
505 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Peter B