Guideline Hatch kit???? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guideline Hatch kit????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Guideline Hatch kit????

Hej alla ni som vet mer.

Jag var på XXL idag och hittade ett paket vid namn Hatch.
    Det var nersatt från 1700 till ca 1300. Fast då jag inte sett detta paket på andra affärer / online så vet jag inte vad det är för grejer.
    XXL har dem inte på hemsidan heller så....

Är det någon som vet vad det är för grejer?
    Och i så fall om det är prisvärt...

Hej!

Så vitt jag har kunnat luska ut är Hatch serien det för den Norska XXL butiks kedjan, special tillverkade budget prylar. Vet inte hur de grejorna är? Men att döma av Hatch vadar jackan? Så är det kitet kanske inget vidare? Den jackan tog in regn fort enligt kund rapport.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2013-01-04, 14:43.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Har haft en GL explorer jacka ( samma jacka som hatch ) och den funkade mycket bra de åren jag hade den. Inte ett läckage eller annat strul och den var med om en hel del. Har inte hört något negativt från kompisen som köpte den heller. Kanske kispiox setet som säljs under annat namn? XXL kan ju ha hyffsade priser på GL prylar. De sålde ju GL lpxe för 2000 kr ett tag 2012.
      Senast ändrad av Wadman; 2013-01-04, 15:20.

Kommentera

Jo lpxe finns kvar för 2000kr så...
        Spöt som sådant såg mer ut som exp4 än som Kispiox...

Men det får bli ett kispiox om ingen kommer med helt andra uppgifter.

Kommentera

Som jag ser det hela. Så verkar Hatch litet som de Electrolux vit varor som de tillverkar speciellt åt El Giganten. Och som då kan sälja dem billigare ut till kund. Dessa tillverkas inte i skandinavien som den äkta varan utan i Turkiet. Men fortfrande under märket Electrolux. Och är inte alls i klass med original produkterna.

Kommentera

Fick svar från GuideLine nyss....

Hej Fredrick,

Du kan läsa på EXP4 det är av likartad kvalité. Hatch är en vara som bara XXL lagerför.

Mvh/Best regards, Marcus Bohlin

Så jag vet inte...

Kommentera

Lägg hellre slantarna på ett EXP 4 spö, en Okuma Airframe rulle och en Dan Tackel WF flyt 2:a sortering + deras Northern backing i så fall? Eller rättare sagt för säkerhets skull. EXP 4 spöt är trevligt. Och Dan Tackel linan, är riktigt prisvärd. Okuma rullen kan du leva med ett tag. En helt o.k. rulle för det priset.

Dan Tackel, har ju Guidline Kispiox kitet för 1400:- också. Klart bra kit för den pengen.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
                Som jag ser det hela. Så verkar Hatch litet som de Electrolux vit varor som de tillverkar speciellt åt El Giganten. Och som då kan sälja dem billigare ut till kund. Dessa tillverkas inte i skandinavien som den äkta varan utan i Turkiet. Men fortfrande under märket Electrolux. Och är inte alls i klass med original produkterna.
                Var har du fått det ifrån? Dessvärre är det bara en del skåp som tillverkas i Svea rike ( Mariestad ) numera. Resten tillverkas utomlands. Om detta lett till sämre kvalitét, kan väl diskuteras. Garantitiden på produkterna har i varje fall förlängts till 5 år.

Kommentera

Ursprungligen postat av Denada Visa inlägg
                  Fick svar från GuideLine nyss....

Hej Fredrick,

Du kan läsa på EXP4 det är av likartad kvalité. Hatch är en vara som bara XXL lagerför.

Mvh/Best regards, Marcus Bohlin

Så jag vet inte...
                  Tror inte GL lurar dig. Är det något de är kända för, så är det sin kundservice

Kommentera

Ursprungligen postat av Wadman Visa inlägg
                    Var har du fått det ifrån? Dessvärre är det bara en del skåp som tillverkas i Svea rike ( Mariestad ) numera. Resten tillverkas utomlands. Om detta lett till sämre kvalitét, kan väl diskuteras. Garantitiden på produkterna har i varje fall förlängts till 5 år.

http://www.kollacity.se/electroluxho...ti-pa-vitvaror
                    Har en kompis som känner en som jobbar åt Elektrolux. Men han kan ju iof. ha fablat?
                    Senast ändrad av Jock Scott; 2013-01-07, 20:46.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
                    8 svar
                    542 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
                    3 svar
                    576 visningar
                    0 gillar