Rea på Loop prylar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rea på Loop prylar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Rea på Loop prylar

Hej allihop.

Fick ett mail från Taimen från vilka jag köpt lite wobblers och liknande tidigare.
    Dom har just nu 40% på Loop prylar. Eftersom jag själv aldrig flugfiskat så har jag ingen aning om det är bra prylar eller ej men det vet säkerligen ni.
    Det verkar inte vara något jätte sortiment dom har men kanske hitta någon av er något fynd.
    Online fishing store with a wide range of fly fishing equipment. Rods, reels, fly lines, fly tying materials, wading gear, boots. Visit Taimen - your fly fishing store.

De gånger jag beställt därifrån har det inte varit några som helst problem med fel leveranser och frakten hit har varit allt mellan 4-7 arbetsdagar.

Bra pris på rullarna och spöt. Om någon är sugen på ett Opti spö? Tänk på att köpa en lina tyngre än vad som uppges på spöt. Loop's spön är nästan alltid under klassade.

Loop Opti stillwater # 6 är värst under klassad av Opti spöna med ett på ERN tal 8.10 = vägd klassning. Behöver alltså en klass 8 lina.

Rio Gold #6 skulle funka till detta spö då den är lika tung som en normal klass 8 lina med en klump på hela 16 gram.

Tack för tipset Testis!
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-11-21, 21:16.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
    2 svar
    534 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Peter B
    av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
    4 svar
    173 visningar