Fiskeflugor.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeflugor.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskeflugor.se

Hejsan.

Tänkte köpa nytt travel spö.. undrar om någon vet någonting om fiskeflugors egna märke?

MVH Simon.

Håll i hatten!
    Skulle vara mycket försiktig med att handla från dom som det är just nu, sök på forumet här så ser du många trådar om just dom.
    Är själv mitt i ett reklamations ärende så får se vad det blir av det...

mvh

Kommentera

Kan annarsw rekommendera http://www.flugor.se

Kanonbra service och snabba leveranser. Bra flugor. Kan inte klaga på de jag köpt. Snart köpt ett hundratal flugor där.

Köpte även ett par av deras glasögon som är helt okej.

Kommentera

www.flugor.se är kanon att ha med att göra köpte visserligen taskig tafs material från dom men de va inga som helst problem o få ny som ersättning. Samt har man bytt en extra spole 3 månader efter inköpet när man såg att de va fel storlek, inga problem där heller

5/5 flugor för den firman
        FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
        SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

En tråd om Globetrottern.

Kommentera

Tackar för svaren.. Recensionerna låter ju helt underbara men kritiken låter inte lika lockade varande själva butiken.
            Tänkte mest med tanke på att det är 70% på den combon jag tänkte mig. Men gällande problemen, är det kvalitéts frågor eller när man skall reklamera dem?

Kommentera

Men gällande problemen, är det kvalitéts frågor eller när man skall reklamera dem?
              För vissa här rör det sig om problem att överhuvudtaget få grejerna dom beställt.

Sen verkar det va ett litet helsike att få kontakt med dom trots att dom garanterar att svara i telefon i mån av tid

Kommentera

Ursprungligen postat av SRosen Visa inlägg
                Tackar för svaren.. Recensionerna låter ju helt underbara men kritiken låter inte lika lockade varande själva butiken.
                Tänkte mest med tanke på att det är 70% på den combon jag tänkte mig. Men gällande problemen, är det kvalitéts frågor eller när man skall reklamera dem?
                Flugor.se som säljer globetrottern är inte samma företag som fiskeflugor.se Kritiken mot fiskeflugor.se gäller både kvalitét och service. Flugor.se däremot har både hög kvalitét och grym service.

Kommentera

Aa ok.. jag personligen har inga problem (ännu) med fiskeflugor. Men det är för mig priset som är tilltalande, men det spelar ju ingen roll ifall man inte får sakerna som man har beställt.
                  Tackar hemskt mycket för infon

Kommentera

Just travel spön om man ska ha kvalitet blir dyra. Annars, brukar ju inte 4 delade spön bli mer än 50 - 70 cm i tuben. Kanske en längd du kan tänka dig att stå ut med?

Det här är ett mycket pris värt spö. I synnerhet hos Dan Tackel som är ca. 300:- billigare än de andra nät butikerna.:

Senast ändrad av Jock Scott; 2012-08-27, 09:40.
                    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
                    2 svar
                    552 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Peter B
                    av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
                    4 svar
                    176 visningar