EL GE säljer 500:- väst för 99:- ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

EL GE säljer 500:- väst för 99:- !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• EL GE säljer 500:- väst för 99:- !

Som sagt snuskigt billigt! Perfekt för dig som ska starta upp ditt flugfiske och har en litet tight budget.

Edit.

De här jackorna var ju inte heller helt fel: http://shop.el-ge.se/columbia-fraser-jacket-p-6026.aspx

Vet inte hur kvaliteten är? Men till de priserna, så är det värt att våga chansa och köpa dem.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-07-31, 10:22.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Jag har en Columbia jacka som el-ge sålde tidigare, en lite enklare modell än de två du länkar till, och den är helt ok. Kostade 149,- har jag för mig. Den är mer av en "nödfallsvadarregnjacka" eller hur man nu ska beskriva det...

Kommentera

Juste att du talade om detta. Låter ju som om Columbia är ett rätt bra märke då.

Nu när du säger det? Så kanske man ska ta och köpa en av dessa jackor i samma syfte som du använder din. Verkar ju lätt att knöla ned och transportera i en ficka i min stol ryggsäck.
      Senast ändrad av Jock Scott; 2012-07-31, 12:06.

Kommentera

Det är precis så jag använder min, den har till och med en lite nätficka insydd så man kan knöla ihop hela jackan till en liten boll, tar knappt någon plats och den har räddat mig många gånger när vädret snabbt har slagit om.

Kommentera

Det är ju verkligen juste att den kan bli så liten! Då kan man ju säkert få in den blå Columbia jackan i länken ovan i rygg fickan på sin fiske väst utan större besvär också.

Och dessutom: Väst och jacka för 250:- Rätt oslagbart!
          Senast ändrad av Jock Scott; 2012-07-31, 16:51.

Kommentera

Kolla att dom har dom hemma, dom har inte lyckats leverera en komplett beställning på hela 2012 så nu har jag gett upp, alltid något som blir restat. Det är värt ett samtal och kolla om det är något du verkligen vill ha, har dom det bara hemma brukar det inte vara några problem.
            Anders @ gäddfiske.se

Kommentera

O.k. Tack för infot!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
              2 svar
              552 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Peter B
              av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
              4 svar
              176 visningar