Uppgradering utav flugfiske utrustningen! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering utav flugfiske utrustningen!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Låter kanon det! Bara att röja runt i bland nystanen.

Det blev verkligen flug bindar väder i dag.

Kom på ytterligare 2 st torrflugor du kan binda.

Black Gnat med vit poly vinge och Red Tag.
    Black Gnat i olika storlekar från #10 och t.om #16. Är ju en universal imitation av olika svarta, vingade insekter.

Red Tag är egentligen mer en fluga för Harren och Öringen i första hand. Men kan funka på Regnbågen också.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-07-11, 09:55.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Det var verkligen perfekt flugbindar-väder igår, men tyvärr va inte humöret på topp för min del.
      Hämtade ut mitt paket som anlände till posten igår, när jag öppnar de så ser jag att endast spötuben ligger i paketet, såklart så hade stället jag beställde ifrån redan stängt sin telefon för dagen så fick vänta idag med att ringa dom.

100% inställd på att de blir en heldag i telefonen så ringer jag för 10 minuter sen till jakto och säger som de är, damen går iväg och diskuterar med en man, kommer tillbaka efter 5 minuter ungefär och berättar att de är dom som har gjort ett fel, dom hade alltså glömde att packa ner sakerna i paketet och skickat ett tomt paket, låter befängt men dom lovar att jag ska få sakerna imorgon.

Så tyvärr ser de ut som att de blir en dag till hemma i soffan idag, hoppas ni får ett riktigt skitfiske i björkadammen om ni hittar dit idag.

Kommentera

Nä fy !!!

Visst kan man göra ett misstag det är ju mänskligt. Men det där är ju klantigt i överlag! Det är ju bara att läsa innantill på beställnings ordern när man packar. Kan väl inte vara så svårt kan man tycka?

Trist som tusan!

Men vi får väl ta ett fiske ihop någon dag litet längre fram i stället.
        Jag kan ju PM'a dig dagen innan jag ska till Björka nästa gång? Misstänker att det inte dröjer längre än till mitten av nästa vecka.

Hoppas att Jakto är justa och kompenserar dig på något sätt nu också.

Tack för skitfiske önskningen!
        Senast ändrad av Jock Scott; 2012-07-12, 09:42.

Kommentera

Visst är de så, alla kan göra misstag, jag är faktiskt glad över att det var dom som hade gjort bort sig istället för att de hade blivit stulet på vägen, de hade varit ännu tråkigare.

Jag har semester nästa vecka också så ska du ut någonting då så får du gärna höra av dig, de hade varit trevligt

Kommentera

Jo, så kan man ju också se det förstås.

Jag hör av mig så snart jag är på G nästa vecka. Säkert, så kan jag jag inte hålla mig borta från bågen längre än så.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
            2 svar
            563 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Peter B
            av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
            4 svar
            180 visningar