Vision Keeper flugfiske set # 5/6 till ett riktigt trevligt pris. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vision Keeper flugfiske set # 5/6 till ett riktigt trevligt pris.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vision Keeper flugfiske set # 5/6 till ett riktigt trevligt pris.

Jakto, har detta set för endast 1195:- Perfekt första kit för nybörjaren.

Du får ju dessutom litet extra godis med Vision Keeper kitet.

Flugspö klass 5/6
    Backing
    Lina
    Rulle
    Flugor
    Flugask
    glasögon
    Conduratub

Det verkar inte som tafs ingår dock. Märkligt i så fall? Men är det så? Så köp till några 9 fot nylon flug tafsar med 0.18 och 0.15 spets. Så har du bas grejorna för att starta upp din karriär som flug fiskare.

Senast ändrad av Jock Scott; 2012-04-20, 10:46.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Vilket toppenpris för det kitet. Perfekt för nybörjaren.
    Ja konstigt att inte tafs medföljer då allt annat var med. Men som du säger, några 9 fot med 0.18 och 0.15 tafs är perfekt för nybörjaren. Jag skulle nog även ta med 0.13, men det är kanske inte så viktigt för nybörjaren i starten.

Om jag inte är helt ute och cyklar så kan man väl växa ett tag med det spöt?

Kommentera

Har ni testat kittet och vet att det är perfekt för nybörjaren? Eller är det bara för det är billigt? Det kanske är billigt av en anledning? Rekomendera inte prylar som ni själva inte testat, kan bli jäkligt fel. Visst gör Vision många fina prylar men utan att ha testat kittet kan ni ju omöjligt veta att det stämmer även här.

Om ni nu har testat det så lägg gärna in ett personligt omdöme på grejerna.
      Jag älskar att syssla med struntsaker,
      påbörja hundratals projekt och aldrig avsluta ett enda,
      komma och gå precis som jag vill, ändra mig när som helst...
      och bara följa ögonblickets ingivelse.

Kommentera

Det kan iof vara så att den som skrivit på hem sidan har missat att ta med tafsen i skriften. En tafs brukar ju sitta på flug linan i kiten eller iaf följa med i seten.

Nä, du har rätt i att det där kitet kan man leva med några säsonger innan uppgraderings klådan sätter in.
        Även om man hade betalat full priset = 1475:- så hade det varit värt att köpa.

Vision, har samma kvalitet på sina saker som Guideline. Så det är ju justa grejor.

Jimmy?

Jag har testat föregångar kitet Zulu. Och det var minsann inte dåligt. Och jag är ganska säker på att Keeper kitet inte är sämre iaf.
        Senast ändrad av Jock Scott; 2012-04-20, 14:13.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Wåfflan, 2024-03-26, 16:26
        2 svar
        552 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Peter B
        av Peter B

Startad av gaddivar, 2024-04-08, 00:03
        4 svar
        176 visningar