Hej!
Jag är en glad nybörjare som tills nu stått hemma på gården med pappas flugspö och testat torrkasta.
Detta är något jag sedan länge själv velat provat och har nu bestämt mig för detta.
Var igår och kikade på lite grejer och har fastnat för nedanstående, ni kan väll ge en hint om dessa grejer är bra!
Ska tilläggas att jag mestadels kommer fiska i Jämtlänska forsar och tjärnar, alltså inget havsfiske.
Spö: Guideline Exceed #5
Rulle: Guideline Haze 46
Lina: Guideline Presentation #5
Backing: Guideline Micron
Vadare: Guideline Kispiox
Skor: Guideline Alta V2
Håv: Guideline Troutkeeper.
Som ni kanske förstår fiskar min far med Guideline och jag tycker deras grejer verkar fina, därav har jag valt att kika bara på guideline.
Är det något mer jag behöver? Flugor har jag massor av och även taffsmaterial.
/Marcus
Jag är en glad nybörjare som tills nu stått hemma på gården med pappas flugspö och testat torrkasta.
Detta är något jag sedan länge själv velat provat och har nu bestämt mig för detta.
Var igår och kikade på lite grejer och har fastnat för nedanstående, ni kan väll ge en hint om dessa grejer är bra!
Ska tilläggas att jag mestadels kommer fiska i Jämtlänska forsar och tjärnar, alltså inget havsfiske.
Spö: Guideline Exceed #5
Rulle: Guideline Haze 46
Lina: Guideline Presentation #5
Backing: Guideline Micron
Vadare: Guideline Kispiox
Skor: Guideline Alta V2
Håv: Guideline Troutkeeper.
Som ni kanske förstår fiskar min far med Guideline och jag tycker deras grejer verkar fina, därav har jag valt att kika bara på guideline.
Är det något mer jag behöver? Flugor har jag massor av och även taffsmaterial.
/Marcus
Kommentera