Hej
Jag är ny på forumet och vill ställa två eller fler kanske dumma frågor..
Jag är flugviftar rookie som har fastnat totalt i detta fantastiska fiskesätt.
Jag har ett nybörjar kit som heter easytogo 5/6 från fiskeflugor och det funkar ju att kasta med tills man blir duktigare och måste byta upp sig. Jag har en liten plånbok eller snarare.. draken hemma stryper mig om jag köper en massa onödiga fiskeprylar
Fiskar putandtake och lite i åar
Frågorna: Sameo Classic eller fjällsländan xl set ?
håller de länge ?
eller något annat i den pris klassen?
vilken klass bör man ha 4 eller 5 eller 6?
som sagt kommer jag fiska mest put and take.. klarar jag mig på en 4 om gammelbågen klipper flugan?
fattar oxå att man bör testa dessa grejer innan, men har ingen möjlighet nu ialla fall.
vet inte om detta ämne har berörts innan (säkerligen) ber om ursäkt för det i så fall.
Ola
Jag är ny på forumet och vill ställa två eller fler kanske dumma frågor..
Jag är flugviftar rookie som har fastnat totalt i detta fantastiska fiskesätt.
Jag har ett nybörjar kit som heter easytogo 5/6 från fiskeflugor och det funkar ju att kasta med tills man blir duktigare och måste byta upp sig. Jag har en liten plånbok eller snarare.. draken hemma stryper mig om jag köper en massa onödiga fiskeprylar

Fiskar putandtake och lite i åar
Frågorna: Sameo Classic eller fjällsländan xl set ?
håller de länge ?
eller något annat i den pris klassen?
vilken klass bör man ha 4 eller 5 eller 6?
som sagt kommer jag fiska mest put and take.. klarar jag mig på en 4 om gammelbågen klipper flugan?
fattar oxå att man bör testa dessa grejer innan, men har ingen möjlighet nu ialla fall.
vet inte om detta ämne har berörts innan (säkerligen) ber om ursäkt för det i så fall.
Ola
Kommentera