Mina grejor:
RST Mythos Blue # 5. 9 fot. Mitt goa gamla favorit spö! Men står mest i garderoben nu mera. Har nu för tiden helt snöat in på rese spön då de är lätta att transportera.
Streamstix Competitionstix #5. 9 fot. Ska bytas ut mot ett Redington Classic Trout 6 delat #5.
Pool 12, 7 delat rese spö #5. 9 fot. Det spö jag använder mest för tillfället.
Vision Vipu #3. 7.6 fot. Mest till Bäcköring fisket men ibland har jag utmanat ödet och fiskat båge med det också. Största bågen på det spöt = 1.7 kg. Kändes som en 4 kilo firre under fighten
Rullar:
Vision Valu. + reserv spole.
Vision Koma.
Abu Diplomat 56.
No name Kina rulle till Vipu spöt. Helt ok. faktiskt.
Linor:
Barrio WF flyt 10.5 m klump #6. Klassad enligt AFTM tabellen därför en 6:a.
Vision Extend #5, Longbelly 15.5 m klump flyt. Min favorit just nu. Tillverkas tyvärr inte längre. Men Vision och Guideline har liknande Lb linor.
Dan Tackel 2:a sortering DT #3 flyt.
Dan Tackel 2:a sortering DT #5 flyt.
Airflo Sixth Sence, #5/6 fast intermediate.
RST Mythos Blue # 5. 9 fot. Mitt goa gamla favorit spö! Men står mest i garderoben nu mera. Har nu för tiden helt snöat in på rese spön då de är lätta att transportera.
Streamstix Competitionstix #5. 9 fot. Ska bytas ut mot ett Redington Classic Trout 6 delat #5.
Pool 12, 7 delat rese spö #5. 9 fot. Det spö jag använder mest för tillfället.
Vision Vipu #3. 7.6 fot. Mest till Bäcköring fisket men ibland har jag utmanat ödet och fiskat båge med det också. Största bågen på det spöt = 1.7 kg. Kändes som en 4 kilo firre under fighten
Rullar:
Vision Valu. + reserv spole.
Vision Koma.
Abu Diplomat 56.
No name Kina rulle till Vipu spöt. Helt ok. faktiskt.
Linor:
Barrio WF flyt 10.5 m klump #6. Klassad enligt AFTM tabellen därför en 6:a.
Vision Extend #5, Longbelly 15.5 m klump flyt. Min favorit just nu. Tillverkas tyvärr inte längre. Men Vision och Guideline har liknande Lb linor.
Dan Tackel 2:a sortering DT #3 flyt.
Dan Tackel 2:a sortering DT #5 flyt.
Airflo Sixth Sence, #5/6 fast intermediate.
Kommentera