He, he, he! Tålamod. Om 2 - 3 veckor börjar det nog hända grejor skulle jag tro?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske tävling för nybörjare på fluga.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggHe, he, he! Tålamod. Om 2 - 3 veckor börjar det nog hända grejor skulle jag tro?
var nere vid öring bäcken som flyter förbi ca:100m från huset och vissa höljor är öppna
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Groggo Visa inläggvar nere vid öring bäcken som flyter förbi ca:100m från huset och vissa höljor är öppna
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Groggo Visa inlägg
Nåja första Lapplandsturen med fluga är redan bokad... Blir direkt efter midsommar i två veckor. Man är ju inte alls sugen nu...
Fast först så blir det konferens i Ammarnäs med skoteråkning och rödingfiske i ett par dar... Tror att jag kan stå ut med det med
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Groggo Visa inlägg
Förstår att det kliar i spö armen när man ser den bäcken. Bäcköring fisket ska man ju inte förakta på något sätt..... Tvärt om!What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av -martin-Tänkte lära mig att kasta med flugspö så jag är redo när strömmarna öppnar igen nästa sommar. Fick ett...2 Foton
-
Kanal: Flugfiske - Allmänt
2024-09-06, 22:59 -
Relaterat
Collapse
Kommentera