Lär vi ha Göran, när hade du tänkt premiärfiska och var?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske tävling för nybörjare på fluga.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Först gick inte mitt meddelande ut o sen blev det dubbelt...
Så attans fiskesugen nu att det inte är sant...ska iväg till solvalla med mitt spelteam om ett par veckor...måtte gudarna vara behjälpliga...så man får en resa till Grönland, Skottland och varför inte en tripp till New Zeeland när man ändå är på g...Senast ändrad av Knaspeter; 2011-03-15, 16:56.Remember; never test the depth of water with both feet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Knaspeter Visa inläggFörst gick inte mitt meddelande ut o sen blev det dubbelt...
Så attans fiskesugen nu att det inte är sant...ska iväg till solvalla med mitt spelteam om ett par veckor...måtte gudarna vara behjälpliga...så man får en resa till Grönland, Skottland och varför inte en tripp till New Zeeland när man ändå är på g...
Vinner du stor kovan? Då kan du ju skänka mig en tanke.
Jepp! Här kliar det duktigt i flugfiske tarmen också! Skulle kunna ge mig iväg NU om det bara var möjligt.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Knaspeter Visa inläggUndrar om inte jag skulle göra dig sällskap...måste kolla upp detta under morgondagen om möjlighet gives! )
Torsdag eller fredag nästa vecka kanske?What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Har hittat så många nya flugbindningsmaterial nu att jag skulle kunna spendera hela nästa lön...
Börjar man i en ände...så känns det som om det bara dyker upp en ny tråd...och en till...och en till...Remember; never test the depth of water with both feet.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av -martin-Tänkte lära mig att kasta med flugspö så jag är redo när strömmarna öppnar igen nästa sommar. Fick ett...2 Foton
-
Kanal: Flugfiske - Allmänt
2024-09-06, 22:59 -
Relaterat
Collapse
Kommentera