Bra! Vi får hålla på så här ett tag tills man kan få limma den här tråden på något sätt som gör att folk fortfarande kan lägga in svar om möjligt?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske tävling för nybörjare på fluga.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Perragreven Visa inläggNice Groggo! Var är det? En eld, en Whisky, en sotpanna å en kolbulle där så kan man dö lycklig sen... ;-)
ca: 1 mil ifrån där jag bor vindskydd o en liten koja finns att krypa in i om ovädret skulle dyka upp
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Perragreven Visa inläggNice Groggo! Var är det? En eld, en Whisky, en sotpanna å en kolbulle där så kan man dö lycklig sen... ;-)Remember; never test the depth of water with both feet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Knaspeter Visa inläggGöran...det är säkert minst tre veckor till innan vi kan dra ut du o jag...tur man har snöat in lite på flugbindning under tiden...
Hoppas vi kan ha litet tätare med fiske turer denna säsong än den förra.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av -martin-Tänkte lära mig att kasta med flugspö så jag är redo när strömmarna öppnar igen nästa sommar. Fick ett...2 Foton
-
Kanal: Flugfiske - Allmänt
2024-09-06, 22:59 -
Relaterat
Collapse
Kommentera