Göran, jag kan bidra med en flugtavla till prisbordet. ;-)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiske tävling för nybörjare på fluga.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toppen det! Tackar.
Börjar fundera på om vi trots allt inte ska ha en special klass för Harren i så fall? Vad tycker du och ni andra?
Det finns ju en del folk här som har Harr vatten i hem trakterna. Eller rent av ha en Gädd klass kanske?What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Spelar ju ingen roll. Du ska ju vara med om att bedöma fotona och fiskarna. Och kanske du börjar på allvar efter detta? Vem vet? Kanske det här blir en årligt återkommande grej rent av?Senast ändrad av Jock Scott; 2011-02-22, 10:31.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggJepp! Vi får väl höra vad Groggo och guideline tycker också?
Men då ska du ju naturligvis också sitta med i juryn eftersom du är så bussig och ställer upp med pris.
Absolut låter som en bra ide'
Kommentera
-
O.k.! Då väntar vi på guidelines tyck då. Om han är med på det? Då spikar vi en separat Harr klass eller.....?
Iof. Gädda finns ju trots allt överallt i stort sätt. Men Harren kan ju flug fiskas på fler sätt. vilket ju på sitt vis ger en större utmaning.Senast ändrad av Jock Scott; 2011-02-22, 10:36.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Glädjer mig stort över all denna entusiasm och vilja att ställa upp för noviserna
Ska bli väldigt kul att se hur detta artar sig under säsongens lopp!
#Håller mig nog till metspöt jag... Säkrast så för alla... ;-)# He, he, he! Säg inte det du! Rätt vad det är så står du där och viftar flug spö.Senast ändrad av Jock Scott; 2011-02-22, 10:41.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av -martin-Tänkte lära mig att kasta med flugspö så jag är redo när strömmarna öppnar igen nästa sommar. Fick ett...2 Foton
-
Kanal: Flugfiske - Allmänt
2024-09-06, 22:59 -
Relaterat
Collapse
Kommentera