Efter att ha stått och frusit som satan en hel dag i ösregn och storm med kass lina och rulle vid Stockasjöarna så åkte jag iväg på en resa till Egypten för att värma upp mig....därför jag varit lite frånvarande ett tag. =o)
Rydström: Jag tror bestämt att jag ska följa med dig till sjöarna nån gång, du verkar ha tur med dig...får iaf se fisk. =o)
Hmm...sitter och läser reglerna nu, står inget om handgranat så det är bara att köra!!! Fast jag rekommenderar nog ändå en av dina specialflugor, så mycket roligare när de väl hugger då.
Övriga: Allmän info...Stockasjöarna stänger för vintern den 17'e november så man får passa att göra några sista kast nu!!
Edit: Hur gick det föresten för dig Freddy?
Senast ändrad av GreenGrove; 2008-11-11, 18:09.
Anledning: Not. till Freddy.
Rydström: Jag tror bestämt att jag ska följa med dig till sjöarna nån gång, du verkar ha tur med dig...får iaf se fisk. =o)
Hmm...sitter och läser reglerna nu, står inget om handgranat så det är bara att köra!!! Fast jag rekommenderar nog ändå en av dina specialflugor, så mycket roligare när de väl hugger då.
Visst kan vi dra några bågar ihop men det får väl bli 1é mars igen när det öppnar igen.. Bara veckan på oss annars och det hinner inte jag tyvär, Hade gärna testat
mitt nya vadarset jag fick idag från Vision (Inhandlat på Fiskewebben givetvis)
Riktigt sugen nu!! Får kanske bli en sväng till Vinnalt..
Vinnalt...där har jag aldrig varit. Är det bra? (det vill säga är det snyggt....brukar vara skitsamma om det är bra med fisk eller inte när jag fiskar.. =o) )
jag hade på en rätt stor tror jag men den lura mig....... Drog iväg ifrån mig först , vände sen , slet av tafsen på mitten . hahahaha listiga små liv dom där. ska dit nu på lördag igen så man hoppas att det blir bättre då???
Kommentera