Är det någon här som vet något bra nybörjar flugset för fiske i fjällvatten efter harr, öring och röding som kostar mellan 1000 - 2000 kr ??
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nybörjar set
Collapse
X
-
Fjällsländan
Köp setet för 1895:-, kanon.......rulle (stor spole) m. X-spole, lina, tub, hög kvalitet!!!!
Klass 4/5 kanske jag skulle tillägga....!Senast ändrad av Push-Up; 2003-09-20, 21:22.Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
-
Köpte Loop adveture 5/6 förra hösten. Fungerar bra tycker jag, fast jag var helt grön på flugfiske och har således inget att jämföra med. Är säker på en del flugfiskare är av annan mening. Hur som helst har det hjälpt mig att landa regnbåge, öring och harr. Thats all I need...
Kommentera
-
3-delad BlackLevel klass 4/5 svenskbyggt låter det som du ska köpa, Har med mej mitt när jag åker till fjälls och det är mycket lämpat för det fisket. Finns med rulle och lina för ca. 2000:-************
RedTag
><(((((°> ><(((((°> ><(((((°>
Kommentera
-
Originally posted by Catch
Är du ute efter ett allroundspö eller ska du fiska mest i fjällvatten? isåfall kanske du även skulle kolla på myggspön************
RedTag
Kommentera
-
Originally posted by Catch
nja allt under #4 tycker jag är myggfiske #0-2 är grejer det hehe************
RedTag
Kommentera
-
Loop Adventure 10' 5/6 har jag haft och det var det värsta skit jag haft, T.o.m. sämre än Kunnan spöna som innehöll 90-95% glasfiber, bytte spöt mot ett 9' Loop Adventure men det bara svajade och vajade och kändes som om ryggraden helt saknades då spöt inte gick att "Ladda".
Provade flera klasser på linan, men inget hjälpte :-(
Om fjällsländan vet jag inget, men någon annan kanske gör det,
Har själv ett kultspö "Strömsländan 9' 6/7 första serien" det är som ett spö ska vara och inte som dom ggör strömsländorna och bäcksländorna nu för tiden = billiga klingor som saknar "rygg" så att säga.************
RedTag
Kommentera
Foton
Collapse
-
av -martin-Tänkte lära mig att kasta med flugspö så jag är redo när strömmarna öppnar igen nästa sommar. Fick ett...2 Foton
-
Kanal: Flugfiske - Allmänt
2024-09-06, 22:59 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av -martin-, 2024-09-06, 22:59
|
2 svar
244 visningar
0 gillar