Ja FIN är ju en institution nu, byggd på en massa skickliga flugfiskares goda vilja och engagemang. Tror att den står ohotad som flugfiskarnas bibel... kul ändå men någon som vill bredda utbudet för oss flugfiskarna med en ny tidning. Tyckte som sagt oxå att den var ganska bra...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tidningen "Allt om Flugfiske"
Collapse
X
-
Senast ändrad av Jan O; 2006-01-08, 19:29."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Ursprungligen postat av Jan OTycker oxå att den var trevlig. Alla tidningar måste få utvecklas och sas hitta sin egen "själ". Ska bli kul att få se vad det blir av den i framtiden...[font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ghostHåller fullständigt med Jan O. Ska bli kul att se hur den utvecklas. Själv välkomnar jag alla nya tidningar som behandlar mitt intresse, vare sig det handlar om flugfiske som i detta fall, eller någon annan inriktning som faller mig i smaken."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Vill bara tillägga att Allt om flugfiske har funnits tidigare som "engångs utgåvor" eller liknande. Det var först inför detta nummer som det bestämdes att den skulle publiceras löpande. Tanken har väl funnits där hela tiden (?).
Jag har Nr.1 från 2004, 2005 och 2006 nu. Hoppas det kommer en nummer 2 någon gång
Kommentera
Foton
Collapse
-
av -martin-Tänkte lära mig att kasta med flugspö så jag är redo när strömmarna öppnar igen nästa sommar. Fick ett...2 Foton
-
Kanal: Flugfiske - Allmänt
2024-09-06, 22:59 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av -martin-, 2024-09-06, 22:59
|
2 svar
241 visningar
0 gillar