Tidningen "Allt om Flugfiske" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tidningen "Allt om Flugfiske"

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tidningen "Allt om Flugfiske"

För några dagar sedan köpte jag det första numret av den nya flugfisketidningen, "Allt om flugfiske".

Kan rekommendera den varmt!
    Det är nog den bästa fisketidningen jag läst på väldigt, väldigt länge.

Gillar man flugfiske är det kul att få allt samlat i en tidning istället för att behöva bläddra förbi 20 sidor med trolling och jerkbait-fiske, som i andra tidningar, innan man kommer till godbitarna

Imorgon ska jag skaffa en prenumeration på tidningen.
    Jag ser redan fram mot nästa nummer!

hu flugfiske

funderat på detta med flugfiske...
    ser vackert ut , men inte fått något på fluga ihuvudtaget
    fråga till dej då vilket e det värsta man kan säga till en flugfiskare..
    har då en jobbarkompis som försöker störa mej med att säga torskslem för han e avundsjuk på mitt havsfiske ,
    alla roliga å störande förslag e intressanta

tro dock ej att jag e imot flugfiske eller annat fiske , ska ju bara vara gott att vara ute å hoppas ¤på den stora¤

skeet fiske på er tjejer killar GUBBAR å käringar

-----------------------------------------------------------------------------------
    lugn snart e sommaren här !!!! å lite
    sigpic

Kommentera

kalla honom för djurlpågare.. många av oss flugfiskare drillar alldeles för länge..
      men funkar det att reta dig med "torskslem" skulle jag inte rekommendera att du ens försöker. kan komma på mycket värre och roligare saker att säga åt ditt håll än torskslem ;P (och säkert han också)

-TORSKSLEM

skall kolla in tidningen också.. känns ju inte så hett med fin :/
      var det lite mer avancerad eller roligare? (hoppas på båda)
      eller var det mer "regnbågsflugor" och "mitt första harrfiske" mm ? =/

Kommentera

slömetare

haha djurplågare var fint he hehe
        om detta inte funkar så tar jag till yttligheter å slänger ett par simopr i fillingarna pån ev torkrenset , lär ju bli mer än han får på sina flugor iaf min öl bara min mitt medicamet bara mitt höpp e ju helg
        ha de så godis
        sigpic

Kommentera

Allt om Flugfiske-tidningen är grym i alla fall!

*försöker koppla åter till ämnet på "tråden"*

Kommentera

en riktig skittidning... det enda som va lästvärt va rapporten från alla laxvatten och hövatten i sverige.. bilden på kentas 13kg öring värmde dock... i övrigt skit skit skit... kan ingen göra en vettig tidning?

Kommentera

Ursprungligen postat av R.E
              Allt om Flugfiske-tidningen är grym i alla fall!

*försöker koppla åter till ämnet på "tråden"*
              Tycker oxå att den var trevlig. Alla tidningar måste få utvecklas och sas hitta sin egen "själ". Ska bli kul att få se vad det blir av den i framtiden...
              "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
              "Keep it simple"

//Jan O
              www.fisheco.se
              www.brofiske.net
              www.magazinefisheco.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Loomis mannen
                en riktig skittidning... det enda som va lästvärt va rapporten från alla laxvatten och hövatten i sverige.. bilden på kentas 13kg öring värmde dock... i övrigt skit skit skit... kan ingen göra en vettig tidning?
                Jo, du kan väl starta en. Full med utförliga recensioner och positiva reportage... Vårdat språk och en attityd som verkligen gör att man läser och ser fram emot tidningen. Du är väl i branschen? Fiskar 200 dagar per år och drar mängder med storfisk... Fina jackor, spön och utrustning som garanterar att man är coolast vid Mörrum... Ja, starta en NU, jag kan inte vänta...
                "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
                "Keep it simple"

//Jan O
                www.fisheco.se
                www.brofiske.net
                www.magazinefisheco.se

Kommentera

Jag tycker FIN e en väldigt bra tidning..... jag hade aldrig tänkt på att fluga id innan jag läste ett avsnitt i FIN som handlade om just detta.
                  Den bredden man hittar i FIN vad det gäller flugfiske..... jo försök att hitta den i andra tidningar då.....Dessutom så läste jag i ngt nummer ( ett äldre) om vad det var för vatten i nedre o mellansverige som innehöll Bäcköring,...
                  var nog många som missade de... för jag e då ensam längs bäckarna....

Skitfiske på er

Kommentera

Ursprungligen postat av Natas
                    Jag tycker FIN e en väldigt bra tidning..... jag hade aldrig tänkt på att fluga id innan jag läste ett avsnitt i FIN som handlade om just detta.
                    Den bredden man hittar i FIN vad det gäller flugfiske..... jo försök att hitta den i andra tidningar då.....Dessutom så läste jag i ngt nummer ( ett äldre) om vad det var för vatten i nedre o mellansverige som innehöll Bäcköring,...
                    var nog många som missade de... för jag e då ensam längs bäckarna....

Skitfiske på er
                    Ja FIN är en tidning som bara blir bättre och bättre, heja FIN...

JanO: är du putt, världsmästaren?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
                    1 svar
                    347 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Okoun
                    av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
                    0 svar
                    146 visningar