Går det även att byta till band då? Hur är det då med garantier? Eller byter man tillbaka till wire in man lämnar in den isf....?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny tråd gammalt ämne : elvinsch!?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Sadda Visa inläggGår det även att byta till band då? Hur är det då med garantier? Eller byter man tillbaka till wire in man lämnar in den isf....?
Ingen aning om band funkar det får du kolla med Biltema , på min Bronco skulle det inte funka.
Kommentera
-
Hakar på tråden då jag gått i samma tankar. Har dock funderat på hur stöldbegärliga elvinschar är? Inte sällan står trailern parkerad i sin ensamhet vid ngn naturhamn en hel dag vid fiske.. (givetvis på angiven parkeringsplats, apropå tråden om rampvett).
Enda lösningen jag ser, både vid ett sådant problem och eventuell haveri av elvinsch, är att ha den manuella liggande i bilen så får man montera på den.
Vad är forumets erfarenhet?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Amiala Visa inläggHakar på tråden då jag gått i samma tankar. Har dock funderat på hur stöldbegärliga elvinschar är? Inte sällan står trailern parkerad i sin ensamhet vid ngn naturhamn en hel dag vid fiske.. (givetvis på angiven parkeringsplats, apropå tråden om rampvett).
Enda lösningen jag ser, både vid ett sådant problem och eventuell haveri av elvinsch, är att ha den manuella liggande i bilen så får man montera på den.
Vad är forumets erfarenhet?
Känner flera av guiderna i Mälaren & dom använder ofta rampen vid Mosken i Botkyrka utan bekymmer.
Är man rädd att den ska bli stulen då skulle man kunna använda knäckmuttrar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sadda Visa inläggGår det även att byta till band då? Hur är det då med garantier? Eller byter man tillbaka till wire in man lämnar in den isf....?
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Sadda, 2023-05-13, 09:57
|
20 svar
968 visningar
0 gillar