JAg har väldigt sälan hör något ont om dom vist först året dom fan fick dom byta för att vcdi boxen paja. Det rolig var att dom pajade lika lätt på yamah det året. Min föredeta svär far hade fiske kamping och körde bar yammaha motorer. Det året köpte han två motorer nya. Den ena sprak i bloket den andra byttes det tänings delar. heter kanske inte cdi box på så små som 4 hästare samtidig var det en som skafade pausn lite störe dock 6 eller om det är 5 häst. Den hade problem i börjamn att det inte tätade riktit i kamringen sant. men efter 20 timar och några tändstift gick de bätre än någonsin. inte något drift täst nej köra en motor en sommar är väl inte ett drift täst antar jag.. då.. vad länge ska men tästa en motor 10år eller? Utombordstest i Vi Båtägare 7/07:
Under den gångna sommaren testades Parsun av Vi båtägare och visade att de är att räkna med. I utombordstest har Parsun visat sin styrka med besked, om Parsun 9,9hk skriver Vi båtägare:
Under den gångna sommaren testades Parsun av Vi båtägare och visade att de är att räkna med. I utombordstest har Parsun visat sin styrka med besked, om Parsun 9,9hk skriver Vi båtägare:
Kommentera