Köpa båtmotor. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa båtmotor.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Köpa båtmotor.

Jag och min sambo är skit suga på att köpa en bensin driven båtmotor, och eftersom jag och min sambo inte är särskilt motor kunniga så behöver vi lite hjälp.
    Vi vill ha en NY motor, eller rättare sagt jag vill ha det Vill inte ha en gammal krånglig sak.
    Vad ska vi välja för någon? Vi fiskar ju mycket från båt, mycket att dra efter båt osv. Vill ha en hyfsat tyst sak.

Yamaha / Tohatsu 4-taktarna är bra och pålitliga vad jag fått höra iaf. Finns väl egentligen inget dåligt Båtmotormärke längre, alla är nog rätt jämnlika. Men hade jag fått valt så hade det blivit Yamaha eller Tohatsu.
    [FONT="Comic Sans MS"]A bad day of fishing is better than a good day at work![/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Zuperstar Visa inlägg
      Jag och min sambo är skit suga på att köpa en bensin driven båtmotor, och eftersom jag och min sambo inte är särskilt motor kunniga så behöver vi lite hjälp.
      Vi vill ha en NY motor, eller rättare sagt jag vill ha det Vill inte ha en gammal krånglig sak.
      Vad ska vi välja för någon? Vi fiskar ju mycket från båt, mycket att dra efter båt osv. Vill ha en hyfsat tyst sak.
      Hej Jennie S.;

Köp en Yamaha 4-takts utombordare i för din båt passande storlek. Ring till Motala Båtvarv och prata med Jan eller Sven William och be dem hjälpa dig välja rätt motor. Motala Båtvarv, AB
      Telefon: 0141-216020, Fabriksgatan 26, 591 37 MOTALA. Du får gärna hälsa från mig. Jag känner hela familjen Dag, Carl-Ivar, Sven och Jan William som mina Lowrance- och Minn Kota-kunder sedan många år tillbaka. De är mycket bra och pålitliga!

Yamaha for ever!

Old Firehand

Kommentera

Ursprungligen postat av Zuperstar Visa inlägg
        Bred fråga... Själv har jag en 3.5Hk Mercury som funkar bra. Hade jag fått välja om hade jag köpt en 2.5Hk Suzuki mest för att den är lättare. Bra när man skall bära en bit.

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
          Hej Jennie S.;

Köp en Yamaha 4-takts utombordare i för din båt passande storlek. Ring till Motala Båtvarv och prata med Jan eller Sven William och be dem hjälpa dig välja rätt motor. Motala Båtvarv, AB
          Telefon: 0141-216020, Fabriksgatan 26, 591 37 MOTALA. Du får gärna hälsa från mig. Jag känner hela familjen Dag, Carl-Ivar, Sven och Jan William som mina Lowrance- och Minn Kota-kunder sedan många år tillbaka. De är mycket bra och pålitliga!

Yamaha for ever!

Old Firehand
          www.trumman.com
          Tack för tipset Leif, jag ska ringa dom och höra vad dom har att erbjuda!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
          14 svar
          1 867 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Karlmagnus  
          Startad av Klant84, 2024-01-29, 09:58