Tjabba. Tänkte höra om det är någon som har testat Öbs el-motor ? Om det är något att ha? mvh Anders
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ÖBs El-motor?
Collapse
X
-
Jag köpte den som första elmotor för något år sedan. Enligt mig är det bättre att betala 2-3tusen extra för att få en bättre motor, det gjorde jag sedan. Jag anser inte att ÖB-s motor är något att ha. Den krånglade i massor, fick byta delar >I< Motorn däribland själva växelrelät som gick sönder mitt ute på sjön.
Nej, köp en annan är min åsikt, lägg några extra kronor på en riktig motor.
Mvhwww.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
-
Ursprungligen postat av AhlqvistarN Visa inläggJag köpte den som första elmotor för något år sedan. Enligt mig är det bättre att betala 2-3tusen extra för att få en bättre motor, det gjorde jag sedan. Jag anser inte att ÖB-s motor är något att ha. Den krånglade i massor, fick byta delar >I< Motorn däribland själva växelrelät som gick sönder mitt ute på sjön.
Nej, köp en annan är min åsikt, lägg några extra kronor på en riktig motor.
Mvh
Kommentera
-
Precis, man tycker ju de.. men tyvärr är det så, Fladen är inte de bästa grejorna vettu =)www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
Kommentera
-
tror det är er de e fel på :P
tror att de e den som andvänder motorn det är fel på . polaren har haft sin i snart 2 år aldrig haft problem med den . och han bor presis vid lödde och den andrvänds flitigt.I Don't Give a F*ck who your father is..... Don't walk on the water wile i'm FISHINGsigpic
Rullknäckarn Min Fiske Guru !
Kommentera
-
Det kan ju ha varit ett sånt där måndagsexemplar. Själv bytte jag till mej en Minnkota Endura 30 härom dan, blir premiärtur med den nästa helg .Senast ändrad av Låg_Profil; 2009-12-09, 11:04. Anledning: jag var lite dum i huvet när jag skrev första gångenHette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
Kommentera
-
Hade en fladen 36:a köpt på ÖB en säsong. Funkade verkligen inget vidare. Bulten för motorfästet lossade hela tiden, gick iofs att lösa genom att byta bulten till en annan modell, men ändå. Det mest irriterande var att gasreglaget hängde sig rätt ofta så att man inte fick av den utan att lossa batterikablarna. Upplevde också att den inte var speciellt stark, något som bekräftades i ett test av FFA.
Lämnade tillbaka den och köpte en Watersnake som jag är nöjd med.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Wallepalle1Hej
Har problem med min Yamaha båtmotor. Skulle ut i skärgården i midsommar men den resan...1 Foto-
Kanal: Motorer
2024-06-25, 09:24 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
|
14 svar
1 875 visningar
0 gillar
|