Elmotor till liten gummibåt?!? Hjälp!? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Elmotor till liten gummibåt?!? Hjälp!?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Elmotor till liten gummibåt?!? Hjälp!?

Hej! Köpte mig en gummibåt idag av märket "Bestway" på blocket (den från ÖoB) båten väger ca 30 kg, och är ca 270 lång (2 pers) , nu behöver ja en motor till den, vilken Elmotor är prisvärd och bra för en så liten båt och hur snabb ska den vara ? Skicka lite länkar och så om ni kan!

Tack på förhand

MVH Danny.

Du är lite lat va, Danny! Vi andra här på forumet har inte bättre sökmotorer än du har....
    Nej, jag ska inte mucka med dig men du kan googla runt lite, så får du kunskap hur det funkar med elmotorer..
    Här har du en bra guide att starta med , men om du sov på engelska lektionerna får du problem.
    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av letsgofishingtoday Visa inlägg
      Du är lite lat va, Danny! Vi andra här på forumet har inte bättre sökmotorer än du har....
      Nej, jag ska inte mucka med dig men du kan googla runt lite, så får du kunskap hur det funkar med elmotorer..
      Här har du en bra guide att starta med , men om du sov på engelska lektionerna får du problem.
      http://www.bassdozer.com/articles/cr...ng_motor.shtml
      Tack för hjälpen, haha, ja men ja hörde att de va nån rea förrut på clas ohlson typ 899 eller nåt för en Minn Kota 30, ja kollar runt lite överallt, hittar inget begagnat och alla kostar ju 2000 spänn drygt! UTAN Batteri! Måste ha nån billig bara innan fiskesäsongen är över!

Kommentera

Ursprungligen postat av Fock_it Visa inlägg
        Tack för hjälpen, haha, ja men ja hörde att de va nån rea förrut på clas ohlson typ 899 eller nåt för en Minn Kota 30, ja kollar runt lite överallt, hittar inget begagnat och alla kostar ju 2000 spänn drygt! UTAN Batteri! Måste ha nån billig bara innan fiskesäsongen är över!
        En minn kota 30 lbs för 900 bagare skulle jag slå till på direkt. Den kostar runt 2000 i normala fall. Annars brukar det säljas en hel del begagnade elmotorer på blocket.
        sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
        14 svar
        1 875 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Karlmagnus