I love 2 stroke....!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

I love 2 stroke....!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Inte det priset.

Kommentera

Som jag sa Jenk, hoppas på en verifiering från mina kontakter. Räknar med att de inte vill dölja något.

MVH
      Senast ändrad av Muskytracker; 2008-01-26, 09:01.

Kommentera

Personligen skiter jag i vilket. Detta ar ett stort forum och manga laser vad som skrivs. Darfor ar det bra att ha riktiga belagg for det man sager. Men har du det sa visst.

Kommentera

Varför skulle jag bråka utan att syfta till att vara rådgivare... jo, på rent skämt! Not my style! Men blev så ruggigt övertygad idag att jag nästan skämdes över mina åsikter som jag historiskt lärt mig här på FS om E-tec (positiva). Hoppas du har rätt Jenk, fick namnen på bolagen idag muntligen. Lyssnade inte tillräckligt, log lite... Får säkert namnen på måndag igen, räknar med att fler ler mindre!
          Senast ändrad av Muskytracker; 2008-01-25, 23:10.

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker
            KG? Redigerade mitt inlägg sekunden innan du puttade in ditt, men jag är inte säker på att du syftade till mitt syftningsfel i ett tidigare inlägg (korrades som sagt) utan snarare just på Tamfjants kommentar. Har jag fel rätta mig.
            Jag brukar som regel bortse från rena skrivfel eller stavfel. Så din slutsats är rätt. Det var inte dig jag hackade på.

Kommentera

Lustigt..Fischt som alla klagar på hade problem med 2 modeller. det var dom som var baserade på V6 blocket resterande modeller fungerade lika bra som vilket annat märke.

Där ser man vad känslig marknaden är. Så ska man döma ut något så ska man nog ha torrt på fötterna annars är det bara en massa skitsnack.

Det är konstigt att det inte är någon som kastat en massa skit på honda, dom hade ju problem med 90hk för ett antal år sedan ryktas det
              Team Fanny Farm

Kommentera

Team Fanny har rätt om Ficht. Det var inte alla modeller som var skit. Muskytracker, encylindriga småmotorer är överlag rena leksakerna. Är alldeles för klena motorer i uppbyggnaden.
                Ofta sätts dessa motorer på alldeles för stora och tungdrivna båtar.
                Där dom pressas på med full last och även med fullgas under långa sträckor.
                Sen när nåt går sönder (vad som helst) så är det för klent för att lagas.
                Även dessa små 4-hk (tvåcylindriga) Johnson är också klent och ynkligt byggt.
                Värst är det att byta impeller och sedan få upp växelhuset igen.
                Så jävla krångligt gjort att man tror att det är en engångs produkt.
                Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Jag har bara hört bra om E-Tec från dem kompisar som kör dem, Mercury Optimax däremot, problem problem problem!
                  G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
                    Återkommer på måndag...

Om jag skulle glömma, remind me! Tro nu inte jag driver med er, not my style!

Har dock lite svårt (ääh) att gå ut med källan, han bekräftade bland annat att en grossist i Sverige höll på att koka under av Fischt och att historien ser ut att upprepa sig.

Pust... har man sagt A får man säga B, kanske vågar jag det nästa vecka.

MVH
                    I dag är det tisdag.

//Stefan
                    Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

Ursäkta, var där igår och hämtade båten/arkipen efter service. Glömde fråga, hade en miniribb i tankarna istället. Skall snart dit där igen.

MVH

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
                      14 svar
                      1 899 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Karlmagnus