Ursprungligen postat av TAMTAM
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Service på båtmotor nu eller i vår?
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av TAMTAMDe får riktigt fina fiskar i Vättern nu vilka storlekar!
Har själv haft några riktigt fina fullträffar i Dec i vättern otroligt kul men jag har bara trettio mil enkel du får flytta närmare helt enkelt
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojon80Kompisen åker ner med sin båt och kör en vecka på vättern nu snart. Ja det är synd man har så långt. Jag får väl helt enkelt flytta ner dit fisket är bra. Kan ju försörja mej som trollingguide. Jag har ju några rävar här att lära mej från
Har ni en vecka på er kommer ni ut flera dagar om ni inte har väldig otur, försök kolla upp vädret i förväg någorlunda visst blir man inblåst men en pilsner i nypan och en rökt sik från Klangahamn att käka så funkar det, se det som semester fullträffen kan ligga runt hörnan speciellt i år man vet aldrig men visst 60mil är långt... mvh
Antar du bor i Östersund/Storsjön trakten?Senast ändrad av TAMTAM; 2006-11-12, 20:26.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
"Vättern är absolute ingen höjdare för tillfället "
Det var vad dom som drog den fina 11+ fisken stod och försökte tukta i mig kvällen innan En annan kille med erfarenhet av 10+ var uppe i Granvik idag, jag var ruskigt sugen att göra dessamma så vindarna var av det lite lamare slaget, men är man sjuk så är man :S
TAMTAM ; Vart kmr du ifrån?sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojon80joj, jag har hört att du bara jagar brunetter.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan"Vättern är absolute ingen höjdare för tillfället "
Det var vad dom som drog den fina 11+ fisken stod och försökte tukta i mig kvällen innan En annan kille med erfarenhet av 10+ var uppe i Granvik idag, jag var ruskigt sugen att göra dessamma så vindarna var av det lite lamare slaget, men är man sjuk så är man :S
TAMTAM ; Vart kmr du ifrån?
Blir en resa snart igen!
Bor utanför StockholmI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Flode bor inte du nånstans i närheten av Karlsborg?
Om så borde du utnyttja den här hösten och nästa år för riktig storfisk i Vättern troligen kommer sjön att kraftigt gå ner kommande år efter detta.
Är inte säker men det är nog stor risk dessvärre, jättefiskarna nu är ett resultat av lyckade isättningar som inte har upprepats lika bra har den informationen från en som är mycket framgångsrik på Vättern och mycket insatt.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAMAtt du inte hänger på!
Har ni en vecka på er kommer ni ut flera dagar om ni inte har väldig otur, försök kolla upp vädret i förväg någorlunda visst blir man inblåst men en pilsner i nypan och en rökt sik från Klangahamn att käka så funkar det, se det som semester fullträffen kan ligga runt hörnan speciellt i år man vet aldrig men visst 60mil är långt... mvh
Antar du bor i Östersund/Storsjön trakten?
Jag bor i Hudiksvall så det är 30 mil ner till sthlm, och sen lika långt till minst ner till vättern Får nog nöta på med mina prickiga här hemma i höst! Men till våren då jäklar!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojHmm kanske ligger nåt i det för nån lax hinner man ju fan aldrig jaga, fast just nu känner jag mej just nu jagad av brunetten, kanske börjar bli dags att jaga en ny
Annars är det inget att ha!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Wallepalle1Hej
Har problem med min Yamaha båtmotor. Skulle ut i skärgården i midsommar men den resan...1 Foto-
Kanal: Motorer
2024-06-25, 09:24 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
|
14 svar
1 874 visningar
0 gillar
|