Var ute igår och försökte få ordning på ankringsfunktionen men den fick fnatt så som Stahre beskriver. Hade också problem att den stod som "connected" men vid kalibrering så var den inte det. Även problem med att den lätt kopplas från appen av någon anledning.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Haswing Cayman Helmsman GPS frontmonterad elmotor - Recensioner och montering
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Andreasbd Visa inläggVar ute igår och försökte få ordning på ankringsfunktionen men den fick fnatt så som Stahre beskriver. Hade också problem att den stod som "connected" men vid kalibrering så var den inte det. Även problem med att den lätt kopplas från appen av någon anledning.
Underliga felIngen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Har köpt en haswing 1.02 men inte provat än pga har inget batteri just nu. Börjar dock bli lite orolig efter att ha följt denna tråden. Just ankringen är det i särklass viktigaste för mig. Ska inte måla fan på väggen än dock, har inte provat min som sagt. Men uppdatera gärna (som ni gjort) och gärna om fler har motorn men som inte har problem med den.
I värsta fall måste det väl gå att reklamera, allt ska ju fungera. Men vi hoppas såklart alla får ordning på sina maskiner, att det är nåt lätt "fel".
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flink_Fishing Visa inläggHar köpt en haswing 1.02 men inte provat än pga har inget batteri just nu. Börjar dock bli lite orolig efter att ha följt denna tråden. Just ankringen är det i särklass viktigaste för mig. Ska inte måla fan på väggen än dock, har inte provat min som sagt. Men uppdatera gärna (som ni gjort) och gärna om fler har motorn men som inte har problem med den.
I värsta fall måste det väl gå att reklamera, allt ska ju fungera. Men vi hoppas såklart alla får ordning på sina maskiner, att det är nåt lätt "fel".
Det är nog inga problem, funkar bra för de flesta.
Att det får sämre på en flatbottnad liten båt är nog svårt att komma ifrån men i nya appen kan man ställa in storleken på båten för att göra så den kompenserar mer eller mindre.
Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Ursprungligen postat av joens Visa inlägg
Har du köpt en ännu, annars har jag en bra grej som du kan bli glad över.
Skickar PM.
vad var det som kunde kompensera för rigglängden?
jag har ett likadant fartyg, tror jag i alla fall,
480rsi.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av joens Visa inlägg
Det är nog inga problem, funkar bra för de flesta.
Att det får sämre på en flatbottnad liten båt är nog svårt att komma ifrån men i nya appen kan man ställa in storleken på båten för att göra så den kompenserar mer eller mindre.
Jag provar min först innan jag yttrar mig nästa gång
Kommentera
-
Var ute idag och testade ankringsfunktionen med ny mobil men den fungerar inte. Motorn överkompenserar och drar iväg hastigt samt sätter båten i cirkelvarv om och om igen. Får nog dra ett e-mail till Drev.se i veckan. Som sagt annars fungerar motorn bra med fjärr och fotpedal men inget vidare med appen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggJag är sugen på fotpedal till min. Är den lättmanövrerad? Är den helt trådlös? Hur fungerar strömförsörjningen till den?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Wallepalle1Hej
Har problem med min Yamaha båtmotor. Skulle ut i skärgården i midsommar men den resan...1 Foto-
Kanal: Motorer
2024-06-25, 09:24 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av James83, 2017-06-11, 10:23
|
14 svar
1 849 visningar
0 gillar
|